۱۳۸۸ خرداد ۲۱, پنجشنبه

چگونه از RapidShare بدون محدودیت دانلود کنیم

همان طور که اطلاع دارید وبسایت آلمانی RapidShare.com یکی از بزرگترین و پر بیننده ترین سایت های دنیا میباشد که طبق نتایج سایت Alexa سایت RapidShare.com در کشورمان رتبه چهارمین سایت پر بازدید پس از Yahoo و Google را دارا میباشد که این نشان دهنده محبوبیت آن در بین ایرانیان میباشد .



کاربران اینترنت در سراسر دنیا به صورت گسترده از این وبسایت به عنوان مکانی جهت بارگذاری فایل های خود به صورت رایگان استفاده مینمایند . استفاده از خدمات Upload در این وبسایت رایگان است اما برای دریافت فایل ها از آن کاربران همیشه با محدودیت هایی از قبیل زمان انتظار برای دریافت چندین فایل در یک زمان و محدودیت پهنای باند روزانه مواجه میباشند که برای حل آن نیاز به خرید اکانت Premium در سایت rapidshare.com میباشد که متاسفانه هموطنانمان به دلیل تحریم های بانک های آنلاین و دیگر سایت ها علیه کشور عزیزمان قادر به خرید آن نمیباشند لذا بر آن شدیم تا وبسایت IRapidShare.net را بنا نهاییم , این وبسایت توسط مکانیزمی که انحصارا" مربوط به I RapidShare میباشد طراحی و توسعه یافته و با اعتبار زیادی به کار خود ادامه میدهد . شما با I RapidShare قادرید از صد ها اکانت Premium در ماه که ما برای شما خریداری کرده ایم و به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهیم هر قدر که میخواهید از RapidShare.com بدون محدودیت فایل دریافت کرده و از سرعت بخشیدن به کارهای خود لذت ببرید

مراحل دانلود:

1- وارد سایت زیر شوید

2-لینک رپید خود را در فیلد وارد کنید

3-سپس دکمه ی download را بزنید!

4- آنگاه بر روی Finish ! Click here to download this file مستقیما کلیک کرده یا اینکه آدرس این لینک را در نرم افزار مدیریت دانلود خود وارد کنید!


لینک سایت 1

لینک سایت 2

برای مثال:

سایت اول:

لینک
http://rapidshare.com/files/64678042/Esa..._.mp3.html

به
http://irapidshare.net/index.php?action=...ad&id=2470

تبدیل شد!

سایت دوم

لینک
http://rapidshare.com/files/59259775/N32AV30RC1.rar

به
http://rapidshare.4shakh.com/index2.php?...b7ebb5a51c

تبدیل شد!

منبع : وبلاگ کما

هیچ نظری موجود نیست: