۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

تبدیل تمامی فرمت های مالتی مدیا با Raize Media All Video Converters

raize-psp-converter.jpg

شاید با اطمینان بتوان گفت که هیج سیستمی نیست که قادر باشد تمام فرمت های صوتی و تصویری را اجرا نماید و در مقابلش هم هیچ فرمتی نیست که بتواند تمامی قابلیت ها را در بربگیرد. هیچ گاه نمی توان نهایت کیفیت را در کنار کمترین حجم ممکن در کنار هم قرار داد و به همین دلیل تبدیل فیلم ها و یا موزیک ها همیشه امری است که باید بدان توجه شود. مبدل های صوتی و تصویری زیادی هستند که می توانند پاسخگوی کاربران باشند اما به هرحال در این زمینه هم شاید استفاده از یک نرم افزار برای تبدیل فرمت های زیاد معقول نباشد چون به اعتقاد بسیاری اصلا شاید نرم افزاری نباشد که بتواند این تعدد فرمت ها را پشتیبانی کند. Raize Media All Video Converters Collection یک نرم افزار فوق العاده است که قادر است تا تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی کرده و به همین دلیل هم قادر است تا تبدیل فرمت ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
این ابزار قدرتمند که محیط کاربری فوق العاده ای دارد علاوه بر پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها می تواند در سریعترین زمان ممکن تبدیل را انجام دهد. مانند بسیاری از نرم افزارها امکان انتخاب فرمت در این ابزار هم وجود دارد و کیفیت ، اندازه و بسیاری از موارد دیگر هم باتوجه به سلیقه کاربر قابل تغییر نیز می باشد.
ما برای این که کار شما دوستان را برای تبدیل فرمت ها راحت کنیم مجموعه تمامی نرم افزارهایی که قادرند تا فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل نمایند در یک مجموعه جمع آوری کرده و در اختیار شما نیز می گذاریم.

قابلیت های کلیدی Raize Media All Video Converters Collection :

- سرعت بالا در تبدیل
- امکان تغییر کیفیت ، اندازه و بسیاری موارد دیگر در زمان تبدیل
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری
- امکان بهره گیری از نهایت کیفیت در صوت و تصویر
- مجموعه ای بی نظیر از نرم افزارهای تبدیل فرمت های صوتی و تصویری
- استفاده بسیار آسان از نرم افزارها
- سازگار با انواع سیستم های صوتی و تصویری رایج
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز


هیچ نظری موجود نیست: