۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

6 کاندیدای ایرانی دختر شایسته شدن کانادا 2009

6 کاندیدای ایرانی دختر شایسته شدن کانادا 2009

رقابت های دختر شایسته کانادا که از سال 1946 برگزار شده و هر سال دختران کانادایی از ایالت های مختلف در این رقابت شرکت می کنن تا در نهایت یک نفر مقام اول رو بدست بیاره و جواز حضور در رقابت های دختر شایسته جهان رو پیدا کنه.به دلیل این که جمعیت زیادی از ایرانیان در کانادا زندگی می کنن ، همه ساله تعدادی دختر ایرانی تبار در این رقابتها شرکت می کنند و امسال 6 دختر ایرانی شرکت کردند که در اینجا معرفی می شوند.(شما هم میتونید نظر بدین !!!)

مراسم امسال قراره با حضور 60 دختر از ایالت های مختلف کانادا در تاریخ شنبه 26 اردیبهشت 1388برابر با 16 می 2009 در تورنتو برگزار بشه.

1 _ ندا درخشان ( neda derakhshan )

25 ساله

ندا 25 ساله متولد ایران كه در سن 13 سالگی به همراه پدر و مادر و سه برادر کوچیکتر به كانادا مهاجرت کرد. ندا حدود 1 سال در تورنتو زندگی کرد و سپس به دلیل انتقال شغل پدر به کلگری عزیمت کردن. در کلگری ندا دوستان جدیدی پیدا كرد و دیپلم مدیریت بازرگانی رو هم گرفت و در یك انستیتو مالی مشغول به كار شد و البته امیدواره كه روزی بتونه به عنوان یك مشاور مالی کار کنه. ندا عاشق موزیك از همه نوع ، رقص ، شنا ، اسب سواری و تفریح و گشت و گذار به همراه خانواده هست.


2 _ سارا ساعی ( sara saei )

19 ساله

سارا در كانادا بدنیا اومده و دارای ریشه ایرانی - بلژیكی هست ، همین موضوع موجب پیشرفت و مهارت در زمینه زبان و موضوعات سنتی و فرهنگی شده. سارا خیلی مشتاقه كه یك مدل ، خواننده یا هنرپیشه حرفه ایی بشه.

3 _ یاسمین معاونیان ( yasmin moavenian )

24 ساله

درسال 1984 در انتاریو به دنیا اومده و بزرگ شده در 3 سالگی وارد مدرسه شد. بعد از گرفتن دیپلم ، تسلط خودش رو در زبان های اسپانیای و فرانسه و انگلیسی افزایش داد و سپس لیسانس هنر در علوم سیاسی و مذهبی رو از دانشگاه تورنتو گرفت. در حال حاضر یاسمین مشغول تحصیل در رشته حقوق هست و تصمیم داره تا سال 2011 درسش رو تموم کنه. زمانی که وقت رو با کتاب ها نمی گذرونه به ورزش می پردازه. یاسمین به شنا به مدت 8 سال ، ژیمناستیک به مدت 4 سال ، پاتیناژ به مدت 10 سال ، یوگا به مدت 2 سال ، اسنو بورد به مدت 2 سال پرداخته.


4 _ تارا مبین ( tara mobayen )

21

تارا متولد شیراز در ایران هست و در نوجوانی به همراه خانواده به كانادا مهاجرت كرده و در شهر تورنتو ساکن شد. تارا در 17 سالگی شغل مادلینگ رو شروع كرده ولی در حال حاضر داشنجوی دانشگاه تورنتو در دو رشته متفاوت فیزیك فضایی و زیست شناسی انسانی هست. تارا جوانترین عضو خانواده و دارای مدرك آرایشگری هم هست. به شنا بسیار علاقه داره و در سال 2000 مدال طلای مسابقات شنای استانی كانادا رو به دست آورد و در سال 2002 تونست مقام اول المپیاد ریاضی رو در استان خودش كسب کنه. تارا به نقاشی هم می پردازه و در این رشته در سال 2001 مقام سوم مسابقات نقاشی با رنگ روغن رو کسب کرد.

5 _ طناز آل سفر ( tannaz alesafa )

24 ساله

طناز در ایران متولد شده و در نوجوانی با خانواده به كانادا مهاجرت كرده. به دو زبان فارسی و انگلیسی تسلط داره و در حال حاضر دانشجوی رشته ارتباطات در دانشگاه سیمون فریزر هست. طناز به ورزش های بسكتبال و فوتبال علاقه داره و در دبیرستان عضو تیم بسكتبال و همچنین انجمن شعر دبیرستان بوده. در زمان فراغت به سرودن شعر ، آشپزی و رقص می پردازه و درحال فراگیری رقص شكم هست.

6 _ آیلار مکی ( aylar macky )

20 ساله

آیلار متولد تهران و در 9 سالگی به همراه پدر و مادر به كانادا و شهر انتاریو مهاجرت کرد. خانواده آیلار پس از مدتی به کلگری كوچ كرده و آیلار تحصیلات خودش رو در این شهر ادامه داد. به زبانهای انگلیسی ، فارسی و تركی تسلط كامل داره و در حال یادگیری زبانهای فرانسوی و ایتالیایی هست. آیلار دانشجوی رشته تجارت بین االمللی با گرایش جامعه شناسی هست و در موسیقی و ورزش هم استعدادهای خودش رو نشون داده و در نوجوانی سه سال متوالی برنده بهترین ورزشكار زن شده. به ورزش های فوتبال ، والیبال و بسكتبال علاقه داره و چندین مدال در رشته شنا به دست آورده. آیلار به موسیقی علاقه زیادی داره و برای 14 سال هست كه پیانو می نوازه.

نظر بدین خوشحال میشم...

هیچ نظری موجود نیست: