۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

ابزار قفل گذاری بروی پوشه ها Folder Lock 6.2.5

flock.JPG

نرم افزار Folder Lock یک برنامه ی امنیتی برای فایل ها می باشد که می تواند به سرعت بر روی فایل های شما پسورد گذاشته، قفل کند، مخفی کند و فایل، فولدر، درایو، تصاویر و سند ها را در چند ثانیه پنهان کند.

فایل هایی که توسط این نرم افزار محافظت می شوند مخفی، غیر قابل پاک کردن و غیر قابل دسترسی با امنیت بالا می باشند.

شما با داشتن این نرم افزار فوق العاده قادر خواهید بود فایل های خود را از کودکان، دوستان، همکاران مخفی کنید و در مقابل کرم ها، ویروس ها و تروجان ها محافظت کنید، همچنین با این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های خود را از دست کامپیوتر های تحت شبکه، کاربران متصل به شما و حتی هکر ها محفوظ بدارید.یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار محافظت فایل های ذخیره شده در USB Flash Drives (حافظه فلش), Memory Sticks , CD-RW, floppies و notebooks می باشد، در این صورت فایل های شما در هیچ کامپیوتری قابل اجرا نمی باشند. نرم افزار Folder Lock قادر است فایل ها را در ویندوز، داس، و حتی Safe Modes (حالت امن) قفل کند.
این نرم افزار شامل ابزار های جانبی : حالت مخفی، زیر نظر گرفتن حرکت هکر ها، چند تکه کردن فایل ها، پاک کردن اعمال انجام شده (رد پای به جا مانده)، اعمال کد گذاری شده مخفی و انجام اتوماتیک قفل، خاموش کردن کامپیوتر و قفل کامپیوتر می باشد.
Folder Lock قابل اجرا بر روی ویندوز های ۲۰۰۳/XP/2000/NT/Me/98 و تمام فرمت های دیسک مانند FAT16, FAT32, NTFS می باشد.

هیچ نظری موجود نیست: