۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

همجنس‌بازي، 4 بار مرگبارتر از سيگار

در دانمارك كه پرسابقه‌ترين كشور در مورد ازدواج همجنس‌گرايان است، از سال 1990 تا 2002 مردان داراي ازدواج عادي به طور ميانگين در سن 74 سالگي فوت كرده‌اند، در حالي كه 561 مرد همجنس‌گرا كه با هم ازدواج كرده‌ بودند، به طور ميانگين در 51 سالگي جان خود را از دست داده‌اند.

تحقيقات نشان داده است كه سال‌هاي استعمال دخانيات، عمر معتادان به سيگار را از يك تا هفت سال كاهش مي‌دهد، اما كنكاش‌ها در مورد سن مرگ در نروژ و دانمارك براي همجنس‌گرايان كه به طور قانوني ازدواج كرده‌اند، نشان مي‌دهد رفتار همجنس‌گرايانه، طول عمر را تا 24 سال كاهش مي‌دهد. اين نتايج در 23 مارس در اجلاس سالانه انجمن روانشناسي شرقي توسط دكتر «پل وكرك كمرون» ارايه شد.

دكتر پل كمرون، عضو انستيتو تحقيقات خانواده يك مؤسسه‌ فكري در كولورادو گفت: «چه توجيهي براي محكوم كردن استفاده از دخانيات و ترويج همجنس‌گرايي وجود دارد؟ امروزه در جهان غرب به بچه‌هاي مدرسه‌اي مقبوليت همجنس‌گرايي و نادرستي استعمال دخانيات آموزش داده مي‌شود».

بنا بر تحقيقات كمرون، زوج‌هاي مرد و زن همجنس‌گرا به طور ميانگين، 24 سال كمتر از زوج‌هاي مرد و زن ديگر زندگي مي‌كنند كه به طور عادي ازدواج كرده‌اند. در دانمارك كه پرسابقه‌ترين كشور در مورد ازدواج همجنس‌گرايان است، از سال 1990 تا 2002 مردان داراي ازدواج عادي به طور ميانگين در سن 74 سالگي فوت كرده‌اند، در حالي كه 561 مرد همجنس‌گرا كه با هم ازدواج كرده‌ بودند، به طور ميانگين در 51 سالگي جان خود را از دست داده‌اند. در اين كشور، زنان مزدوج به طور ميانگين در 78 سالگي مرده‌اند؛ اين تعداد در برابر 91 زن همجنس‌گرايي قرار مي‌گيرند كه در 56 سالگي فوت درگذشته‌اند. در نروژ مردان داراي ازدواج عادي، در 77 سالگي و 33 مرد همجنس‌گرا در 52 سالگي مرده‌اند. حال آن‌كه اين آمار براي زنان مزدوج، 81 سال و براي شش زن همجنس‌گرا 56 سال بوده است.

دكتر كمرون ادامه مي‌دهد: «تداوم كاهش طول عمر براي همجنس‌گرايان بسيار زياد است؛ بنابراين با توجه به كاهش عمر شديد همجنس‌گرايان، بايد مداوم به بچه‌هاي دبستاني درباره خطرات همجنس‌گرايي و بيشتر بودن اين خطرات نسبت به دخانيات، هشدار داد».

منبع: سایت ایرانیان انگلستان

هیچ نظری موجود نیست: