۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

عوارض استمنا یا همون خود ارضایی چيست ؟

بزرگترين عارضه آن افسردگي-بد بيني و گوشه گيري و احساس پوچي ست. زيرا بزرگترين مزيت سکس احساس پذيرفته شدن مي باشد که فرد را ارضا مي کند که در خود ارضايي ايجاد نمي شود . افراد جلقي افرادي بي اراده-تنبل-کمرو -تندخو -خودخواه بدبين عبوس هستند و قدرت سازش با مردم را ندارند. اما در پسران عوارض آن به صورت افراطي عبارتند از :


1-ضعف بينايي 2-قوس کمر 3- سياهي افتادن دور چشمها 4-ضعف عمومي و ........5- استمنا باعث انزال زودرس در آينده مي گردد. 6-دفع بي اختيار مني ( اسپرماطوره) 7-احتلام مکرر ( خروج مني هنگام خواب به طور غير ارداي بيش از حد معمول ) اما راه ترک اين عمل عبارتند از : راههاي موقت :


1- ورزش بسيار بسيار سنگين تا سر حد خستگي


2- روزه گرفتن ( عدم مصرف غذاهاي محرک مثل شکلات و موز و ....قبلا در ضعف جنسي توضيح دادم) 3- عدم مشاهده فيلمها و عکسهاي سکسي و محرک 4- عدم خواندن داستانهاي پور نوگرافي 5-پر هيز از تنهايي


6-ايجاد يک رابطه عشقي شديد با جنس مخالف


7- پر کردن کامل وقت خود تا جايي که وقت


بيکاري براي خيالپردازي نماند


8- عدم معاشرت با دوستاني که فکر و ذکرشان سکس است .


9- عدم تمرکز و اختلاط بر روي اندامهاي بانوان و يا پر هيز از صحبت کردن شهوت آميز با جنس مخالف... راه هاي دايم : يگانه راه دايم ترک استمنا ازدواج از نوع دايم يا موقت است به طوري که سکس منظم داشته باشيد . بعد از سکس منظم به ندرت مي توانيد خود را متقاعد کنيد که سمت چنين اعمالي برويد . در پاسخ سوال چهارم که خانم محترم مطرح کرده اند عرض نمايم که دو احتمال وجود دارد:


1-احتمال قويتر آن که شوهر شما شديدا به استمنا خو گرفته و مقاربت وي را ارضا نمي کند و در حين مقاربت در فکر و خيال سير مي کند...


2-احتمال ضعيفتر ان که شما قادر به ارضاي کامل وي نيستيد که البته با توجه به اين که گفته ايد خيلي شهوتي هستيد تقريبا منتفي ست مگر آن که خيلي زود ارگاسم شويد. در مورد سوال بعدي شما نيروي جنسي بله به ژنتيک خيلي وابسته است. معمولا زنان عرب و همچنين زنان شمال ايران و نيز زنان با پوست تيره شهوت بيشتري دارند. البته تغذيه و عوامل روحي و رواني-امنيت فکري و رضايت از زندگي و منظم بودن عادت ماهيانه نيز بسيار موثرند. در مورد شوهرتان هم سعي کنيد علت اين امر را از وي جويا شويد و به وي بيشتر محبت کنيد در سکس سعي کنيد مانند ستاره هاي سکسي در فيلمها عمل کنيد تا ايشان شما را با هنرپيشه هاي سکسي خيالي ذهنش تعويض کند. با عنايت به مباحث مذکور وظيفه همه جوانان جامعه عزيزمان است که به سکس اهميت خاصي در زندگي خود قايل شده و آن را با احساس تلفيق نموده و لذت سکس توام با عشق را چشيده تا زير بنايي باشد براي ارتقاي خود و ايران عزيزمان باشد.
--------------------------------------------
براي اينکه درخواست روشهاي ترک استمنا زياده پيشنهاد مي کنم که در ادامه اين مقاله را هم بخوانيد:
بهترين روشهاي ترک جلق


1- سعى کنيد هميشه پيش از خواب مثانه خود را تخليه کنيد و شب‏هاى به خصوص غذايى سبک ميل کنيد.
2- هرگز شکم خود را بيش از حد معمول پر نکنيد بلکه تا چند لقمه ديگر که جاى داريد دست بکشيد.
3- از پوشيدن لباس‏هاى تنگ و چسبان (به خصوص لباس زير اين‏چنينى) اجتناب ورزيد.
4- هرگز فکر گناه را به ذهن خود راه ندهيد و از تصور و تخيل امور جنسى و شهوانى سخت پرهيز کنيد.
5- از خواندن، شنيدن، نگاه کردن به امور و تصاوير شهوت‏آفرين دورى کنيد.
6- از خوردن مواد غذايى محرک مانند: خرما، پياز، فلفل، تخم‏مرغ و غذاهاى چرب اجتناب و يا به حداقل اکتفا نماييد.
7- از نگاه کردن و دست‏ورزى به اندام جنسى خود پرهيز کنيد.
8- هرگز به رو نخوابيد.
9- هيچ‏گاه تنها در يک مکان نباشيد تا فرصت و زمينه گناه از بين برود.
10- براى تخليه انرژى زايد بدن به طور منظم و زياد ورزش کنيد.
11- هيچ‏گاه بيکار نباشيد و هميشه براى مشغول ساختن خود به فعاليتى مطلوب و مثبت برنامه داشته باشيد.
12- روزه مستحبى بگيريد و اگر قادر نيستيد، روزه تربيتى بگيريد يعنى به کمترين مقدار غذا و کم‏حجم‏ترين نوع غذاها اکتفا کنيد و وعده غذايى خود را کم کنيد.
13- هرگز به نامحرم نگاه نکنيد، حتى اگر به ارتباط کلامى با آنها مجبور باشيد.
14- با جنس مخالف رفتار متکبرانه داشته باشيد، هرگز با روى باز و نرمى با آنها برخورد نکنيد.
15- هرگاه افکار جنسى به ذهن شما وارد شد خود را تنبيه کنيد. مثلاً با بستن يک کش به مچ دست خود و کشيدن و رها کردن آن به خود هشدار دهيد.
16- به بدى گناه و عواقب آن بيانديشيد و تا زمانى که به گناه آلوده نشده‏ايد بيشتر در فکر زيان‏هاى خطرات، آبروريزى و عقاب آن باشيد.
17- هرگز از رحمت خدا مأيوس نباشيد.
18- به محض لغزش فوراً توبه کنيدو سعى کنيد که ديگر تکرار نشود.
19- قرآن زياد بخوانيد و در معانى آيات آن تفکر کنيد.
20- در مجالس مذهبى، دعا و توسل و موعظه زياد شرکت کنيد.
21- از کتبى که جنبه موعظه و بيدارگرى قلبى دارد بهره بگيريد و مقيد باشيد در روز چند ساعت به مطالعه اين‏گونه کتب بپردازيد. براى مثال مجموعه کتاب‏هاى شهيد دستغيب توصيه مى‏شود به خصوص کتاب گناهان کبيره، قلب قرآن، ايمان، قلب سليم و معاد و. 22- اوقات فراغت خود را با مطالعه، ورزش، زيارت، عبادت و عيادت از نزديکان و. پر کنيد.
23- به معاد و قيامت فکر کنيد.
24- ذکر لاحول ولا قوة الا باللَّه را زياد برزبان جارى سازيد.
25- عبادت‏هاى خود مانند نماز و روزه و. را صحيح و دقيق و در اول وقت انجام دهيد و در انجام هر چه کامل‏تر و بهتر نماز خود بکوشيد و در اين مورد از کتاب آداب‏الصلوة امام خمينى بهره بگيريد.
26- از محيطهاى آلوده، سخت دورى کنيد و بيشتر وقت خود را در کتابخانه بگذرانيد و بى‏علت در خيابان‏هاى آلوده نباشيد.
برادر عزيزم مجدداً تکرار ميکنيم که سعى در پايبندى به دستورالعملها است که مفيد خواهد بود، لذا تلاش کنيد که کاملاً دقيق و صحيح به آنها عمل کنيد. اما بايد خاطرنشان سازيم که عوارض استمناء خيلى زياد است و آنچه شما در لابلاى نامه خود اشاره کرده و برشمرده‏ايد از عوارض زشت و منفى اين عمل پليد است، مثلاً عدم تمرکز حواس، پرخاشگرى، عصبانيت زود و سريع، تار شدن چشمان، کاهش دقت، لرزش دست‏ها و. جملگى از عواقب زشت اين عمل است که در صورت استمرار حتى افکار و روحيات شما را نيز تهديد مى‏کند ولى با پاک ساختن رفتار خود از آن عمل زشت اين عوارض منفى نيز از بين رفته و فردى پاک و وارسته خواهيد شد و از زندگى خود لذت مى‏بريد، بنابراين به منظور فرار از پيامدهاى منفى اين عمل زشت لازم است هر چه سريع‏تر و کامل‏تر به دستورالعمل‏هاى فوق‏الذکر عمل کنيد و ديگر هرگز به سراغ آن عمل نرويد. توجه داشته باشيد که اگر دستورالعمل‏هاى فيزيولوژيکى فوق مانند شماره‏هاى 1 تا 10 را عمل کنيد، ديگر دچار نعوظ صبحگاهى نيز نخواهيد شد.
اميدواريم با عمل به برنامه ارائه شده، ديگر نيازمند ارتباط با جنس مخالف هم نباشيد، همان‏گونه که پاکى چنين اقتضاء مى‏کند و از جمله دستورهاى اکيد ما همين است چه با ارتباط با جنس مخالف نيروى شهوانى تحريک مى‏شود و چون زمينه ارضاى صحيح نمى‏يابيد به خودارضايى منتهى مى‏گردد بنابراين لازم است که هرگز به سراغ ارتباط با جنس مخالف نرويد و به هيچ شکلى با آنها ارتباط برقرار نکنيد و همان‏گونه که گذشت کاملاً متکبرانه رفتار کنيد.


هیچ نظری موجود نیست: