۱۳۸۸ فروردین ۹, یکشنبه

ااس ام اس سرکاری باحال.سمس سرکاری جدید.پیامک ضدحال واسه حالگیری.مسیج سر کاری جدید.sms سرکاری jadid.اس ام اس sare kari و حالگیری توپ 31

Zendegiye ma oghyanous ast,va ahdafe ma jazireh, baraye residan be ahdafeman bayad parou bezanim
Parou bezanim
Parou bezanim...sms nakhon parou bezan



ای کاش باران بودم تا غبار از صورتت می شستم
.
.
خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری

ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد . لطفا اصرار نفرمایید!
عید شما مبارک


اگه کسی بهت گفت
خوشگل, اول یه لبخند ملایم بزن بعد با مشت بزن تو چشمش تا دیگه مسخرت نکنه



بچه ها می گن تو اهل سینمایی ... ما سر یه چیز دعوامون شده ... مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار


با توجه به گران شدن نرخ sms پیشاپیش نوروز 88 ، 89 ، تولدت ، تولدم ، پیوندتان و قدم نورسیده مبارک.نور به قبرت بباره


raftam golestan ke ba eshgh barat ye daman gol bechinam didam shalvar pame



shenidam bazam aberu rizi kardi ,ru pele barghi gofti baraye salamatiye aghaye ranande salavat


sharmande ke sms khali bud vali avazesh paridane shoma ruye gushi ali bud


mikhastam bebinam saat chande?chon saatam khabide delam nayumad bidaresh konam



سلام عزیزم معروف شدی بهت تبریک میگم شنیدم امسال قراره سال رو به نام تو نامگذاری کنند
.
.
.
سال گاو مبارک



چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی؟...
یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی...
فرشته دوست داشتنی
بهارمبارک!




e

. .. ei

. .. eid


. .. eide

. .. eidele ghafel

. .. didi sale 87 ham tamoom shod



سال گذشته مبارک ! انجمن عقب افتادگان ذهنی



نرم نرمك می رسد اینك
بهار.........تف به قبر روزگار



میتونم خواهش کنم سال تحویل بیای خونه ما؟
.
.
آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم



زندگی بدون عشق مثل شلوار بدون كش می‌مونه،
.
.
.
اگه توی زندگی عاشق نباشی
.
.
.
مجبوری كه شلوارتو با دست نگه داری!





تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات می میره ؟
.
.
.
دنبال چی می گردی ؟
.
.
.
من که این پایین جا نمیشم




در وفا هیچ کس استاد نیست اما در بی وفایی همه استادن، چطوری استاد؟!






اگر به تیپ خود اهمیت میدهید
اگر به دنبال لباس زیبا برای
عید هستید
اگر شیک پوشی را دوست دارید ...
با ما تماس بگیرید.
.
.
.
صنف پالان دوزان پایتخت


با سلام اینجا تهران است. ساعت 3 بامداد ... صدای مردم آزار

می گم فیلم ماه رمضون شبکه سه اسمش چیه؟ حالا اگه خوابی فردا صبح اس ام اس کن.


شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.
میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟


!@^%*^&_*)%^#!$؟>":}: ♠ ═ } ↑ • û ◘ ○ ♣

ّفهمیدی یا دوباره بگم؟



برو پایین دعواست
‏.
‏.
.
.
‏.‏.
دیر رسیدی 110 بردشون!



امیدوارم که
خواب نبوده باشی چون با این اس ام اس بیدار می شدی!!


می دونستی
شبا که می خوای بخوابی باید گوشی تو خفه کنی!؟؟


می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!


می دونستی آلان ساعت 2/5
نصفه شبه ! اس ام اس زدم ببینم سروقت خوابیدی یا تا آلان بیداری؟!

نصفه شب بخیر!



{یک
اس ام اس خالی}



من آلان تو آمریکا هستم می خواستم ببینم راسته میگن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟!؟



دیروز ازم ساعت پرسیدی یادم رفت بهت بگم.ساعت 3/5 شبه!

این علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کمانه. احترام بگذارید.
...
.
..
...
تو نمی خواد احترام بذاری، تو از خودمونی زمبه!


کو و و و و
و و و و و
و و و و و
و و و و و
چولو
سرکاری!



دلت بیماره و یاری نداره / به ور مشغوله و عاری نداره !
به صبح و شب درون این موبایلت / به جز زر زر زدن کاری نداره !!!


بزرگ ترین دشمن بشر پوله... پول...
هرچی دشمن داری بده به من، و خودتو خلاص کن!





وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای........
دیدی چی شد؟
وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای.........
بگم؟
نه نمیگم خیلی بده........
وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای.........
تو رو خدا بگو
نه جون تو نمیشه خیلی ضایع هست آخه نمیشه اصلا
وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای
باشه چون اصرار کردی میگم.............
ولی قول بده به کسی نگی که
سر کارت گذاشتم


!#$#%&&*؟؟}{?إؤی?ّ ?ّإأیةُؤّإ<؛ـإآ?،؛[?$ٌ,إ .ئ.:إء ـإ?ُ$أ آ?آـ
ها نتونستی بخونی نه؟؟ این جدید ترین کتیبه ای که از مقبره داریوش بدست اومده و روش نوشته: انرژی هسته ای حق مسلم ماست.


قاصدک داشت از کنارم رد میشد گرفتمش قسمش دادم تا بیاد پیشت بهت بگه که من خیلی دوست دارم .... حالا بهت گفته یا نه؟؟؟




سلام و درود بر شما بندگان پاک خدا
.
.
.
که اگر شما هم حمام بروید ، یکی از آنهائید!!!



دوست عزیز
با فعالسازی پیــــام چند رسانه ای (MM
S)
.
.

.
.
در صورت نداشتن
جوک جدید ...
می توانید عکس خود را برایمان بفرستید تا کمی بخنـــــدیم . . .



دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن !
هستی یا خوردنت !!!؟؟
نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه !!!




در بحر حبیب گرچه ما خیس شدیم
در مکتب
عشق...اهل تشخیص شدیم
"ره زین شب تاریک نبردیم برون..."
ماندیم و به دست دوست سرویس شدیم



با یار هزار درد دل دارم من
آری دل بی صبر خجل دارم من
پس فرقت یار کی به سر خواهد شد؟
گوساله ی من بفهم! دل دارم من




اددا.. بابا ..دد.ای ی ی فافا !!
ببخشید گوشیم دست بچه بود !!!




بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم
.
.
.
می بینی این پایین چقدر قشنگ تر از درخت نارگیله؟!



بی وفا دیگه دوستم نداری . . . خیلی خب ، قلادتو باز می كنم بری


به خره میگن چه کاری بلدی؟ میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم،
الان هم دارم
اس ام اس می خونم



نگاهت چون عقاب دلت چون دریا
دستانت چون اتش گرم
قدت هم چو سرو
صدایت چو اواز پرنده ها
.
.
.
ای بابا هیچ چیزت مثل ادما نیست



امروز روز جهانیه خوشگلترین بهترین و مهربون ترین دوست دوست دنیاست. این روز به شما هیچ ربطی نداره



نفهم...
بی لیاقت...
نامرد...
به کسی میگن که قدر گلی مثل تورو ندونه


سلام من دارم هفته ی دیگه نامزد میکنم ، یه مهمونی کوچیکه ، اگه بیای خوشحال میشم . لطفا گل یا کادو نیار فقط یکی را بیار تا من باهاش نامزد کنم !!



به یه خره گفتن تا 40 بشمار
1234567891011121314151617181920
2122232425262728293031323334353637383940
عزیزم به خره گفتن! تو چرا می شماری؟


امشب تلفن رو اشغال نکن، یکی از دوستام
عاشقت شده، شماره تو رو به زور ازم گرفت، امشب بهت زنگ می زنه.
...
...
...
...
ستاد شادسازی
دختران ترشیده





زبونی که به کسی نگه دوستت دارم
فقط به درد لیسیدن بستنی قیفی می خوره
پس:
د
دو
دوس
ت
ت
.
.
.
.
ولش کن بستنیش خوشمزه تره




آمدی جانم به قربانت
.
.
.
.
ولی فعلا برو



میدونی شباهت تو با لامپ چیه !؟؟
.
دور هر دوتا تون پشه جمع میشه!!


در فرودست انگار یك نفر منتظر است
پس خسیسی نكنیم !
شعر از شاعر معاصر سهراپ اس ام اسی!



به
زنی كه همیشه میدونه شوهرش كجاست چی میگن؟
.
.
.
بیوه !!




.
.
.
.
.
شرمنده، یادم رفت چی می خواستم بگم!



دیگه از زغال دل سوخته تر داریم؟
.
.
.
زغالتیم



^^
oO
@
.(-).
مگه بهت نگفتم دیگه عکستو به این و اون نده!؟



میگن وقتی بارون میاد قورباغه ها ۱۰ دقیقه زودتر می فهمن قربونت یه خبر بده لباسارو از تو حیاط جمع کنم!!!



شهادت جان سوز، جان گداز، جان کاه، جان اف کندی، جان فورد، جان تراولتا، جان وین، جان علی، جان نثار، جان وو گو جان مریم چشماتو وا کن، سری بالا کن



امروز جمعه است گفتیم یادی از اموات کنیم ، چطوری جنازه !!!؟



Fot
foot
fooot
foooot
fooooot
foooooot
fooooooot
foooooooot
chiye ta hala mozaheme smsi nadashti?
foooooooot
fooooooot
foooooot
foooot
fooot
foot
fot



دو بار بگوزم...
‏.
‏.
‏.دارم جدی حرف میزنم بی تربیت
‏.
دو بار بگوزم...
‏.
‏.
‏.
چقدر خنگی بابا! دو بار بگوزم میشه: زمزم!


برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
بسه... حالا برگرد...!!


اگر خواهان مهاجرت به کانادا هستید
تا سپتامبر با ما تماس بگیرید .
(گروه غازهای وحشی مهاجر)


اگه کسی رو خیلی دوست داری و می خوای هیچ وقت از کنارت جایی نره،قورتش بده و هیچ وقت دستشویی نرو!



دنبالم بیا
از پله ها برو پایین
!...
!...!...
!...!.
..!...
!...!...!...!...
!...!...!...!...!... بیا ... ... ...بپیچ
... مستقیم ... ... ... وایسا
دوزاری داری؟ ... مرسی
1....1....0
الو، سلام پلیس 110؟ یه منگول 5 دقیقه است که افتاده دنبالم!!!





3333POHS#NOOH6VP#3SOH6ZV#NVW3l3P#3lVHdVM


نه...شما
سر کار نیستید...گوشی تونو برعکس بگیرید وبخونید(گوشی رو سروته بگیرید)




اگه فکر کردی ازت خوشم می یاد و برام خیلی عزیزی و دلواپسم و اگه نبینمت دلم برات تنگ میشه
.
.
.
درست فکر کردی



خواستم ببینم مسئول ارسال
اس ام اس مخابرات سر کارشه یا باز هم جیم زده؟
تو راحت باش!


نام نویسی جهت اعزام فوری به حج تمتع امسال شروع شده است.
جهت اقدام به دفتر تهیه و ارسال چارپایان جهت ذبح در عید قربان مراجعه فرمائید.


بی تو هرگز...
...
.
..
...
با تو... مامانم نمی ذاره!




می خوام عکسمو بدم واست برای یادگــــاری
.
.
.
فقط یه شرط داره
.
.
.
اونم اینکه وقتی بهش نگاه می کنی , با چاقوی تـــــیـــــز پرتقال نخــــــوری !!





قسمتی از متن موجود نیست...
.
.
.
بقیه متن هم موجود نیست...
.
.
.
اصلا متنی در کار نیست...
.
.
.
ولی برای
سر کار گذاشتن تو فکر بدی نیست!






مشترک گرامی : به علت نداشتن حضور ذهن از
سرکار گذاشتن شما معذوریم




توی زندگی انتخاب دو چیز خیلی سخته:
1- همسر
2- هندوانه




مشترك محترم !!
با سلام
لطفا گوشی خود را خاموش كنید
چون می خوایم مخابرات را بشوریم...





در كوچه های
عشق دنبال تو می گشتم / حقیقت شب بود ترسیدم و برگشتم!




5 راه برای اینکه زیباترین عروس سال شوید:
.
.
.
اعتماد به نفست منو کشته! فکر می کنی شوهر گیرت میاد، عروس می شی؟!





به ترکه میگن نرو پایین
.
.
.
.
دیدی خودت بدتری !!!





!
تکنولوژی پیشرفت کرده…
قبلا زنگ می زدن در می رفتن… الان
اس ام اس می دن در می رن!





با تمام شیرینی وجودم دوست دارم
.
.
.
.
.
.
.
قربانت لیمو ترش !!!






اگه دلت گرفته برو پایین .
.
.
.
اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره ، برو پایین.
.
.
.
اگه خیلی تنها موندی برو پایین.
.
.
.
یعنی اینقدر بدبختی ؟!!! خاک تو سرت !!!





وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد



ای فلفل!

هیچ نظری موجود نیست: