۱۳۸۸ فروردین ۹, یکشنبه

اس ام اس حالگیری.s.m.s hal gereftan.اس ام اس ضدحال.sms zede hal.اس ام اس سرکاریه ضدحال.اس ام اس ضدحال سرکاری.اس ام اس حالگیری سرکاری

می خوام بكشمت صاف وایستا!
.
.
.
.
داره تموم می شه
.
.
.
.
.
,****
**,
( @ . . @)
"(--)"
خوشگل شد مگه نه؟




دلم بد جوری هواتو كرده
لحظه شماری می كنم برای آن زمان
كه حقت را كف دستت بگذارم!



الهی تو خورشید بشی من زمین که سالی
یک بار من دور تو بگردم ولی تو سالی 365 بار دور من بگردی




تو گلی مثل گلای قشنگه قالی . تو به ظرافت تار و پود فرشای زیبای ایرانی .
.....اصلا تو خود فرش پاتریسی .........همون که یه تختش کمه





این
پیغام جدید را باور کنید . منم اول قبول نداشتم اما مشقام رو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی دادی...




سلام
گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم





اگه فكر میكنی بی عرضه هستی؟اگه فكر می كنی به درد هیچ كار
ی نمی خوری !اگه فكر می كنی بی مصرف هستی!به خدا درست فكر می كنی!




اس ام اس برای 3 صبح!محصولات ال جی شما را به دیدن ادامهء خوابتان دعوت می نماید!



وقتی بوی تنت رو حس میكنم میفهمم كه چهار ماهه آب به تنت نخورده



وقتی صدام میكنی آرزو می كنم كاش كر بودم
! تو كه لال نمیشی!



وقتی در مورد عشق صحبت میكنی یاد اون 80 تا
عشق دیگت می افتم!




با عرض سلامی به بلندی بیل!
به محكمی كلنگ!
به گردی استانبلی!
به سرعت فرغون!
به تیزی شاقول!
به انعطاف پذیری طناب!
به لبریزی دوغاب!
به سختی سیمان!
به صافی ماله!
به وسعت بشكه!
به معرفت عمله!
به قدرت كارگر!
به ظرافت گچ كار!
به لطافت معمار!
به شجاعت صاحب كار!
به رشادت مهندس!
به صلابت جوشكار!
به محبت صافكار!
به رفاقت همكار!
به
سر كار گذاشتن توی بیكار!



یکی بود یکی نبود..وقتی این یکی بود اون یکی نبود وقتی اون یکی بود این یکی نبود..خلاصه ما هم نفهمیدیم که کی بود و کی نبود اما فهمیدیم که اون یکی با این یکی نبود




وقتی یه سیب گاز میزنی و یه كرم درسته میبینی زیاد ناراحت نشو
.وقتی ناراحت شو كه كرم نصفه میبینی!






دوست دارم با تو بخوابم ؛ منو تو تنها با هم ؛من بی تو خوابم نمی بره ؛‌كجایی زیر شلوار
ی من!






میدونی بزرگترین آرزوی پاندا چیه؟
نه
؟
خوب منم نمی دونم





توی این دنیای بزرگ واسه هر كسی ممكنه كه توی یه زمانی كسی یه اس ام اسی بده كه
سر كاری باشه!







خطر:اگه این
اس ام اس رو بخونی ویروس وارد مغزت میشه.لودینگ..10%...50%..90%...ارور...مغزی یافت نشد.با خیال راحت بقیه شو بخون






می خوام لبهات رو لبهام باشه
,اما مادرم همیشه میگه نوشابه با نی


اگه دلت كتك میخواد به نكات زیر حتما توجه كن :
.
.
.
.
.
دیدی دلت كتك میخواد






آدما 2 دسته هستن:یه دسته كه روشون مگس می‌شینه و یه دسته كه مگس نمی‌شینه!
دسته اول گوه هستن و دسته دوم كه هیچ گوه
ی نیستن!
تو از كدوم دسته هستی؟






کاش میتوانستم همچون پرنده ای پروبال شکسته باشم.....تا در کنج قلبت خانه ای بسازم......تا آنفولانزای مرغی بگیری،بمیر
ی....نکبت!






امروز روز جهانی مزخرفترین دوست هست....تو هم مثل من این
اس ام اس رو برای مزخرفترین دوستت بفرست....جنبه داشته باش،دوباره واسه خودم نفرست





هر وقت به تو می نگرم به شوخ طبعی خدا پ
ی میبرم!






دوست دارم بخورمت,نه بخاطر اینکه شیرینی, نه بخاطر اینکه عسلی, نه بخاطر اینکه جیگری
,فقط بخاطر اینکه تو زندگیم یه گوهی خورده باشم!!







تو دیاری که گل
عاشق میشه,طوطی حرف میزنه.الاغ آواز میخونه.چه اشکالی داره یه گوسفند هم اس ام اس بخونه!!





می دونی نبات کیلو چنده ؟
.
نمی دونی؟
.
.
.
نقل چطور ؟
اونم نمی دونی ؟
.
.
.
.
.
از قدیم گفتن خر چه داند قیمت نقل و نبات را !







حیوونا تصمیم میگیرن که جلسه ای تشکیل بدن.
...کره خر ! دِ ! پاشو برو دیگه...همه منتظر تو هستن






خرس ها با یک ظرف عسل خر میشن، اسبها با چند حبه قند، طوطی با تخمه، سگ با استخوان، مردا با زن زیبا، زنها با یکم تعریف و تمجید،.
.. راستی برات موز خریدم !!!






هر وقت یه مگس رو سرت نشست مطمئن باش واسه خودت یه گهی شد
ی!







علف زیر پاتیم!
.
.
.
.
.
یه وقت خر نشی بخوریمون!







میدونی فرق تو با ان چیه
؟شوخی کردم شما اصلا" فرقی با هم ندارید!






تو ! تو این مملکت داری هدر می ر
ی!کسی به تو اهمیت نمی ده!اگه بری هندوستان می پرستنت!






میگن همه چیز زیر بارون قشنگتر میشه:گلها،درختها و...میگم!تو هم برو زیر بارون شاید یه فرج
ی شد!







عزیزم تو فوق العاده ای،همهء کارهات رو اوصوله ، تو حرف نداری،تو بهترینی«
اس ام اسی برای تلقین مونگلا»









امروز روزِ
تولد بوش وگِ:این اس ام اس رو باید برای شبیه ترین فرد به این عزیز بفرستی!عزیزم چش نخوری خیلی شبیهشی ها!







ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با
اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه







اگه كسی بهت گفت اسكل ناراحت نشو!
اسكل اسم یك پرندهء بسیار زیباست كه تابستونا دونه جمع میكنه و قایم میكنه و زمستون نمی تونه پیداشون كنه!








نسل میمون ها هم دیگه داره منقرض می شه .
عزیزم مواظب خودت باش






میدونم خبر دار
ی وبا اومده!مواظب باش كه دیگه با آفتابه آب نخوری.






اگر خواستار مهاجرت به كانادا هستید تا 30 سپتانبر با ما تماس بگیرید.(دسته
ء غازهای وحشی مهاجر)






مشترک بی تربیت چنانچه از تلفن همراهتان استفاده غیر اخلاقی کنید گوشی را در .
..نتان فرو می کنیم... در صورت تکرار از دکل مخابرات استفاده خواهد شد!!!







گنجیشك تو هوای سرد پرواز می كرد از سرما یخ می زنه و میوفته رو زمین.گاوی یه تاپالهء گرم میندازه روش .گنجشك گرم می شه شروع می كنه به جیك جیك كردن.یه گربه می شنوه و میاد تمیزش می كنه و می خورتش. و اما نتیجه اخلاقی داستان:
*هر كه می رینه روت دشمنت نیست
*هر كی از توی گوه درت میاره رفیقت نیست
*هر وقت تا حلق تو گوه فرو رفتی حداقل خفه شو و جیك جیك نكن







اگر الان 5 بار جلوی آینه بگی
"من احمق هستم" عكس كسی رو كه دوست داری توی آینه می بینی





چند تا آدم تنشون می خاره:
*اونایی که چشمک می زنند و تل نمی دن!
*اونایی که تل می گیرین و زنگ نمی زنند!
*اونایی که حموم نمی رن!
*اونایی که
اس ام اس خودت رو واسه خودت می فرستند!


یواش گوشیتو بزار سر جاش تا هیچکس نفهمیده
سرکاری




یه روز یارو سوار هواپیما می شه،یهو هواپیما سقوت می کنه.
.. . . . این قرار بود جوک باشه اما حادثه خبر نمی کنه!






اگه خواستی قاتل شی همه رو بكش چون اگه یه نفر زنده بذاری میاد و انتقام می گیره!
اگه خواستی عاشق شی وایستا خود طرف اینو بفهمه چون اگه تو بهش بگی بهت می گه لوسه احمقه نفهم!
اگه خواستی پول دار باشی حتماً از راه خلاف وارد شو !
اگه خواستی GF/BF پیدا كنی یه كم خوشتیپ باش! یه كم خر شو!
اگه خواستی علاف شی یه باره دیگه این
اس ام اس رو بخون!






پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من







اگر در قلب مرا باز کنی صدایی خواهی شنید که میگوید:
.
.
.
.
.
جون مادرت درو ببند سوز میاد







چشمامو رو هم میزارم و...
.
.
.
.
.
.
.
چیه فکر کردی تو رو به یادم میارم؟!نه بابا، می‌گیرم می‌خوابم







آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است ! ماه را می خواهم برای نور را تاریک است ! تو را می خواهم برای نظافت عید نوروز نزدیک است !





اسمت رو باغچه نوشتم . شکفت
! روی درخت نوشتم .میوه داد . توی صحرا نوشتم . لاله زار شد !آخه عزیزم پشکل هم اسم شد







یارو خیلی خوشحال،
اس ام اس هاشو باز می کنه می بینه جوک نیست...
قیافش می شه مثل الان تو!






میدونی شباهت توبا میرزانوروزچیه ؟ میرزانوروزپول داشت كفش نمیخرید تو موبایل داری
اس.ام.اس نمی فرستی






امسال زمستون خیلی
قشنگه چون با تو آغاز میشه با تو نیستم با کفشمم...







زندگی مثل بازی شطرنجه !
.
.
.
.
.
.
البته تو خیلی بچه ای برو همون منچتو بازی كن






از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
صد مرتبه گفتم
عاشقی کار تو نیست
بچه تو هنوز شیر باید بخوری








بی خاصیت
.
.
.
نفهم
.
.
.
انگل
.
.
.
بدترکیب
.
.
.
سوسک
.
.
.
مثل اینکه بهت فحش میدم لذت میبری و صفا می کنی که هی میای پایین







میدونی شباهت تو با باغچه چیه ؟
.
.
.
.
.
.
اینه که هر دوتاتون کرم دارین !!!








= =
(.) (.)
(0o)
(-----------)
هی بهت گفتم دست تو دماغت نکن
, گوش نکردی, اینم نتیجش








شنیدم تو 3 ساعت 3 کیلو لاغر کردی ، ای ناقلا ! دماغتو عمل کردی !؟








اگه گفتی پنج‌شنبه شب، بعد از ساعت 12 چی میشه؟ .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . خوب معلومه دیگه خنگ خدا، میشه جمعه دیگه

اگه یه موقع مورد حمله یک
پسر قرار گرفتی شلوار اونو بکش پایین دامن خودتو بده بالا ! فکر بد نکن! آخه اینجوری تو میتونی بدوی ولی اون نمیتونه


آه ه ه ه ، آآآآی ، واااای نکن ، وااااای تو رو خدا نکن نمی خوام خب ، آی اووووه وای نزن.

.

.

.

.

.

آخه چرا انقدر فکرت خرابه این بنده خدا داشت آمپول می زد.








? Ki….am ro too ….oone shoma gozashtam

.

.

.

.

.

چرا انقدر تو
منحرفی؟ بابا جواب صحیح اینا میشه:

1. F

2. KH







یه کار خوب برات پیدا کردم عزیزم، ربطی به رشتت نداره ها ولی درآمدش خیلی
خوبه. توی شرکت ROB سازی هستش. باید بری در هر خونه ای یه ROB بدی و بیای.






گلم
نازم عسلم جیگرم شیرینم ملوسم خوشگلم با نمکم . . . تازه باحال هم هستم








یه قورباغه با یه اردک ازدواج میکنه ... اگه گفتی بچشون چی میشه ؟ ... بچه دار نمیشن .
.. ترو خدا براشون دعا کن ... داره زندگیشون ازهم می پاشه





سن خودتو ضرب در 7
77 بكن بعد دوباره در عدد 13 ضرب كنید عدد جالبی بدست می آید






پیروزی افتخار آمیز دانشمندان ایرانی در عرصه ی انرژی هسته ای و دستیابی آن عزیزان به اورانیوم غنی شده رو ولش كن خودت چه طور
ی تركه میفته زمین میگه بابا جاذبه





اگه یه روز تنهای تنها شدی... ... .
.. ... تا کسی نیست دستتو بکن تو دماغت، حالشو ببر!









Mikhamet bekhatere oonet !.. OOn chize nazet,midoni ke chi migam!...ooneto migam...onike zire lebasete...on ghalbe mehrabonet








می خوام ببینم تو کار نداری،زندگی نداری،خونه نداری،خانواده ندار
ی،جایی برای زندگی نداری ،که از صبح تاشب تو گوشى منى،ویروس..!






Salam Un payin barat 2ta sms neveshtam bodo boro bekhunesh.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

SMS SMS






Ino vase to ferestadam.are baraye to baraye khodet! Chera in varo onvaro nega mikoni? Mage ajibe ke in male to bashe?shak nakon male khodete! Akhe mage be joz to ham allafe dige e hast







Age gofti chera parandeha tabeston az jonob be shomal parvaz mikunan?

.

.

.

.

Pas mikhasti in hame rah ro piyade beran








YaVash YaVash boro payin
.
.
.
.
.
na dige, tond oomadi nemigam!











Do

Doo

Doos

Doose

Dooset

Dooseta chak ke bokhori, migi montazere sms ki budi ke intori paridi sare gushit.





خوابی؟بیداری؟اگه خوابی چرابیداری؟
پس بیداری؟
اگه بیداری چراخوابی؟پس خوابی بروراحت باش
میخواستم ببینم خواب
ی یا بیدار
حالاخوابی یا بیدار


عشق نمی پرسه اهل كجایی
فقط میگه توی قلب من زندگی كن
عشق نمی پرسه چرا دور هستی
فقط میگه همیشه با من هستی
عشق نمیگه دوستم داری؟
فقط میگه دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
عشق خیلی گه های دیگه هم می خوره كه نباید باور كنی !!!!






چیه دیگه نمی خوای بدی؟
توبه كردی؟ وقتی یه بار دادی دیگه نباید جا بزنی....
دیگه روزی حداقل یك بار رو باید بدی
این قانون
اس.ام.اس بازیه !



یه نقطه ی قرمز توی آسمون حركت می كنه
میدونی چیه ؟؟؟
اون قلب من كه واسه تو پر كشیده نیست
!!!. . . نه یه مگسه كه ماتیك زده !!!






اسمت رو باغچه نوشتم . شکفت
! روی درخت نوشتم .میوه داد . توی صحرا نوشتم . لاله زار شد !آخه عزیزم پشکل هم اسم شد






برای شنیدن صدای كه دوستش میداری همین لحظه هم بسیار دیر است، افسوس خواهی خورد زمانی را كه آن سوی سیم ها كسی بی احساس میگوید:
برقراری ارتباط با مشترك مورد نظر مقدور نمی باشد !!
!!







یه کار برات پیدا کردم تو مرغ دار
یه . کار سختی نیست فقط وقتی مرغ ها رو سر می برن تو جوجه ها رو دلداری می دی !





عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن
میگم چرا شما زحمت كشیدین!
!!
خودم می آوردمش !






عذر می خوام كه بد موقع م
زاحم شدم
یه سوال داشتم
می خواستم ببینم کفن جیب داره ؟!!!





یه بار میگی سرش پهنه
،یه بار میگی درازه یه بار میگی از پشت اذیت میکنه، اصلا درش بیار یه کفش دیگه بپوش!!!





تنها چیزی كه می تواند در اوج لذت از زندگی ، خواب را از چشمان آدمیان برباید فقط یك چیز است
.
.
.
جیش !!!





اگه گفتی اون چیه که هر چی پسرا میبرن جلوتر ، دخترا بیشتر جیغ می زنن ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
سوسک !






یک باب خانه در نیاوران به مساحت 450 مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار
عالی... به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت




یك گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!!خواستم برات بخرمش.
به فروشنده گفتم:اون
گل چنده؟
گفت:اون گل نیست آینه است!!!!






اس ام اس سر کاری مخصوص نیمه شب: می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!







دوست دارم زندگی مانند سفری باشد، همسفرم همسری خوب و مهربان باشد، مناظر زیبای جاده خاطرات قشنگ زندگی باشد، و اگر قرار است مرگ مقصد ما باشد،
دوست دارم که زیبا و با هم باشد...
اما چه سود چند کیلومتری بیشتر نمی تونیم بریم، چون کارت سوختمون تموم شد








تو جیغ زدی ویغ زدی جادو بودی دود شدی بالا رفتی تار شدی پایین اومدی پود شدی پیر شدی گریه شدی جوون شدی خنده شدی خان شدی بنده شدی خروس سرکنده شدی میوه شدی هسته شدی امید شدی یاس شدی
ستاره نحس شدی ... خلاصه آدم نشدی


زندگی بر 3 ركن 1-اصلا عاشق نشو 2-اگه عاشق شدی برای معشوقت بمیر 3- اگه مردی خاك بر سر بی جنبت



برداشتن قدم ها
ی بزرك در زندگی پاره شدن خشتك را در پی دارد.



خداوند منو گرسنه دید پیتزا دادخداوند منو تشنه دید پپسی داد
.خداوند منو در تاریكی دید نور دادخداوند منو بی مشكل دید تو رو به من داد




در شب تاریک گر نتوانی شوی خورشید لااقل مهتاب باش گر نتوانی شوی مهتاب لااقل آن کرم شب تاب باش



همیشه تو را در نفس هایم احساس میکردم،تو همیشه همراهم بودی،علت جدایی تو از من،من بودم،ای کاش فین نکرده بودم!


یك بار بهت گفتم
دوست دارم، هزار بار گفتم خدایا غلط كردم


تو خیلی با ارزشی! نه به خاطر خودت به خاطر این که بدنت به اندازه کافی شامل
: سولفور برای کشتن تمام شپش های بدن یک سگ، کربن برای ساخت 900 مداد، پتاسیم برای آتش زدن یک توپ فوتبال، چربی برای ساختن 7 قالب صابون، فسفر برای درست کردن سر 2200 کبریت و آب برای پر کردن 10 تنگ داره. تو اون کله پوکت که چیزی نیست مردم ازش استفاده کنن، حد اقل بمیر که یه نفعی به کره زمین برسونی




اختفوایاایهاالذین لایتمسمسون. (تف بر شما ای كسانی كه
اس ام اس نمیدهید)



همیشه به فکر تو ام در قلب من جا داری
قلب من شده گاو داری!



اگه میدونستی دستای من چقدر به دستای گرمت نیاز داره هیچ وقت اونا رو تو دماغت نمی كردی



الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم ..
. بعدش فوتت کنم، خاموش بشی، هرهر بخندم!



اگر روزی به یادت گریه كردم ... بدان آن روز پیازی رنده كردم





ترکه خیلی خوشحال،
اس ام اس هاشو باز می کنه می بینه جوک نیست...قیافش می شه مثل الان تو!


سلام نیما جان ، من فردا میام در شرکتت ببینمت. همیشه به یادتم و دوستت دارم.
.
.
.
.
عزیزم وقتی می بینی
اس ام اس مال تو نیست تو غلط می کنی اونو تا آخرش می خونی.



یه توصیه
: وقتی تو خودت فرو میری حتما بینیتو بگیر آخه خیلی بو میدی




خرس ها با یک ظرف
عسل خر می شن . اسب با چند حبه قند . طوطی با تخمه . سگ با استخوان . راستی تو هنوز موز دوست داری





من سر راه تو دامی از
عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی میگ میگ





مهم نیست كه دلت دریا باشه یا بركه، مهم اینكه كه نزار
ی كسی توش جیش كنه



هرگز ندیدم برلبی لبخند زیبای تو را .. هرگز نمیگیرد كسی در
قلب من جای تو را ... هیجان زده نشو ! پشت یه كامیون نوشته بودن




لپتو بیار جلو123456
789تا صدم كه بشمارى از بوس خبرى نیست.



یکی دلش برای ماهی می سوزه یکی برای ماهیگیر ولی هیشکی دلش برا
ی تو که سر قلابی نمی سوزه

تاحالا دیدی خر پرواز كنه؟
حتمأندیدی
.
پس فكر پرواز رو ازسرت بیرون كن !




In chand rooze akhare payiz ra dar dastres bash ...... Akhe darim jojeha ra mishmarim ja mimonia





Az sarsabztarin noghteye ghalbam
.
.
.
.
.
.
.
Vasat alaf va yonje mifrestam





. ' 12 ' .
9 __/ 3
' . 6 . '
baraye didane to sanieh haro mishmaram !
*
*
*
Eradat mande shoma , EZRAEEL.





از عقاب سفید به خرمگس سیاه اگر در دسترس هستی
SMS ‎باحال بفرست.‎





Az‏ eshghe‏ to‏ man‏ be‏ koche‏ pas‏ kocheha‏ zadam‏!
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
eshgheto‏ velesh‏!
‏.
‏.
‏.
man‏ gom‏ shodam‏.‏






Moshtarake aziz:in sms ra tanha afrade khoshtip va khoshgel mitavanand bekhanand:
.
.
$¥€&£_
.
.
Chiye nakone tavagho dari betoni bekhoni?!





Shab be yade to az khab pa misham,be daro divar mikhoram,va ba hezar darde sar be to miresam,ei toalet.





amianno espanza lamore dienta salutte perfavore dominika sette kientima wovo elino romantika kievo si pesto.
yani:to ke nemifahmi ghalat mikoni ta akhar mikhuni





.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
.......
......
.....
....
...
..
.
Fozol age mikhastam chizi begam hamon bala migoftam.







Agar ye ham zabon mikhay ye yare mehrabon mikhai .
Ye kasi ke heyronet kone jonesh ro ghorbonet kone .
Aslan ro man hesab nakon






Midoni behtarin yonje male kojas ? nemidoni ! mohem nist. az ye Gawe dige miporsam





Az khoda pol khastam behem bank dad
Az khoda otagh khastam behem khone dad .
Mitarsam az khoda to ro bekham behem yek gale gosfand bede




ویز

ویز

ویز

ویز

ویز

ویز

ویز
عجب مگسیه
(فكرمیكنه)تو انی








این نردبان ترقیه
ا-ا
ا-ا
ا
-ا
ا-ا
ا-ا
ا-ا
گاگول ازش بالا میرن نه پایین






in smso nazadam ke sarbesaret bezaram ya bebinam dar che hali ya begam doset daram faghat ferestadam ta ye daghighe on daste vamondato az damaghet dar biyari





Dishab jamale royat tashbih be mah kardam / khak be saram tu zeshti man eshtebah kardam





Yek rozi momkeneh ke mohay saretro az dast bedi hata dandonato ya ghalbeto ama yek chiziro ke hich vaght az dast nemidi ghashangite akhe adama hich vaght chizi ro ke nadaran az dast nemidan

وقتی میای قشنگترین پیرهنتو تنت كن... وقتی میری باز دوباره پیرهنتو تنت كن





رشتیه████████████████████ مشترک گرامی دسترسی به این
اس.ام.اس امکان پذیر نمی باشد





هیچ می دونی چقدر
گلی...... واسه دستهات ضرر داره؟ فقط از مایع ظرفشویی جام استفاده کن!





چه غمگینانه می پیچد درون كوچه ی قلبم صدای توكه می گفتی: نون خشكیه...!






این
اس م اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
...
...
پشت سرتو بپا
...
...
کسی نیست داری می خونی؟
...
...
خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه
سرکاری!







پنج راه حل برا
ی خوشحال بودن : 1- داشتن یک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من







سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم... راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم... می خواستم... اصلا ولش کن. بزار برای بعد
، خوب؟





اس-ام-اس مخصوص نیمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!






اس ام اس سر کاری باحال مخصوص نیمه شب: بچه ها می گن تو اهل سینمایی ... ما سر یه چیز دعوامون شده ... مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار.



خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز
سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی





این
اس ا م اس رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم ...
...
...
...
پس واسه تو هم نمی فرستم







؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم بیكار نباشی اینا رو دادم واسشون سوال پیدا كنی









پیف... اه اه اه... چه بوی گندی... خفه شدیم... چه خبرته؟ مگه چی خوردی؟
!حمیییییییییییید
.
.
تبلیغ كنسرو لوبیای تبرك







۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ این شماره ی پینوکیو ست زنگ بزن ببین چطور آدم شد شاید تو هم بشی







Be 10 dalil doset daram, 9tasho nemidonam yekisham yadam rafte







برداشتن قدم ها
ی بزرك در زندگی پاره شدن خشتك را در پی دارد.






تو رو
دوست دارم مال منی عزیز منی جیگر منی عسلمی رو تمرین کن هفته بعد که دیدمت به هم بگو





از یه دیوونه میپرسن چی شد دیوونه شدی میگه راستش من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت.دختر زنم با بابام ازدواج کرد پس زن من مادر زن پدر شوهرش شد.دختر زن من پسری زایید که داداش من و نوه زن من بود پس نوه منم بود پس من پدر بزرگ داداشم شدم
. زن من پسری زاییدکه زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و مادر بزرگ اون شد پس پسرم داداش مادر بزرگش بود و من خواهرزاده پسرم شدم






می دونی نصف النهار چیه؟
.
.
.
.
شامی است كه از نهار باقی مانده.






یه روز دلت گرفت و ندونستی چه کار کنی… اینو یادت باشه که اگه منو داشتی هرگز دلت نمی گرفت... امضا: محلول لوله باز کن گلرنگ!






نگاه اولت بر من اثر کرد... نگاه دومت دیونه‌ام کرد... نگاه سومت
عاشقترم کرد... نگاه آخرت دیگه هیز بازی بود






Ye ruz ye torke ba zanesh miran pitza bokhoran dokhtare mige man nooshabeye meshki mikham torke mige alan barat miaram vaghti mire vasash nooshabe begire mibine sahebe resturan ye lore hastesh ke ghadesh bolande torke mige agha bebakhshid mishe ye nushabeye meshki be man bedid lore mige bale alan midam behet, Vaghti nooshabe ro vaseye zanesh mibare zanesh kheyli khosh'hal mishe, Bad hamin dige beheshun khosh migzare o ina





زندگی را از تو نام برده اند !
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای كلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو
سر كاری!

هیچ نظری موجود نیست: