۱۳۸۸ فروردین ۹, یکشنبه

sms سرکاری جدید.اس ام اس سرکاری bahal farsi.اس ام اس های جدید سرکاری.پیامک ضدحال و سرکاری.اس م اس حالگیری و سرکاری.سمس سرکاری روز 88

اگه کوه باشی استواری ، اگه دریا باشی روانی، اگه رود باشی بلندی ، اگه آسمان باشی وسیعی، اگه خورشید باشی پر حرارتی ، اگه آدم باشی یه اس ام اس میفرستی !!!



شنیدم خاطرخواهام دارن خودکشی می کنن .
اس ام اس دادم ببینم در چه حالی ؟ ها ؟!



میلاد منجی
مهدی عسگری
حجت حسنی
پیام عدالت
نگین امامت
مونس محمدی
.
.
.
.
.
اینارو دیشب تو پارتی گرفتن، ببین از فامیلاتون نیستن؟!





تبریک میگم :امروز اولین روز از بقیه عمر شماست



میگن : گوشه آسمون نوشته ٬ هرکی یارش خوشگله ٬ جاش تو بهشته . خدائیش چه شانسی داریاااااا مفتی مفتی داری میری بهشت !!!



از اداره برق شاکی خصوصی داری ! میگن پای تیر برق ریدی و فرار کردی !!!





دلم برات تنگ شده بود ، حالا می فهمم چرا ! مال ِکش ِشلوارم بود!!






ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه كاشتیم اما كدو برداشتیم






می دونی سلول های مغزت چه قدره ؟

یکی ؟

دو تا ؟

سه تا ؟

شاید هم هزار تا ! شاید هم به میلیارد برسه ، اصلاْ شاید سلول نداشته باشی ، چون نمی دونی من الان سرکارت گذاشتم !!!




(اس ام اس مخصوص نیمه شب) بیداری؟ خره! بگیر بخواب... این وقت شب که آدم SMS چک نمی کنه!





(این مسیج مخصوص ساعت 3 بامداد است) ببخشید عزیزم كه این موقع شب مزاحم خوابت شدم چون یه سوال مهم برام پیش اومده، می خواستم بدونم «هواپیما بوق داره؟





زمین ممكنه متوقف بشه ٬ پرنده ها ممكنه از حركت باز بایستند ، شمع ها ممكنه ذوب شوند٬ ماهیها ممكنه دیگه شنا نكنند،
قلب ها ممكنه از تپیدن بایستند ٬ اما ٬مغز تو هیچوقت از حركت نمی ایسته ٬ چون هیچ وقت اصلا شروع به كار نكرده !!!




به یک خدمتكار خانم برای كار در هتل از ساعت 6 صبح تا 12 شب با حقوق 20 هزار تومان در ماه نیازمندیم!

هتل خانواده تناردیه




قبض تلفن همراه اینجانب گم شده است. از یابنده تقاضا می شود كه مبلغ آن را پرداخت نماید و رسید بانک را به عنوان مژدگانی نزد خودش نگاه دارد!



اس ام اس اصلی:
تو با گوشیت چی کار کردی که هرچی زنگ می زنم می گه: مشترک مورد نظر در قلب شماست؟!
ورژن تغییر یافته:
تو با گوشیت چی کار کردی که هرچی زنگ می زنم می گه: گوسفند مورد نظر در گله نمی باشد؟!
شماره دریافت اس ام اس های جدید از شما برای وبلاگ: 09354566217
SMS:09354566217 /Yahoo ID: vbn1368
کپی برداری از مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع یا لینک دادن به وبلاگ مجاز میباشد
http://amin.mihanblog.com
نوشته شده توسط : Amin
نظرات(
setCommentCnt(413)
0)
sms سرکاری جدید.اس ام اس سرکاری bahal farsi.اس ام اس های جدید سرکاری.پیامک ضدحال و سرکاری.اس م اس حالگیری و سرکاری.سمس سرکاری روز ، سرکاری ترین اس ام اس ها.جوکهای سرکاری جدید ،
ارسال به
چوک سرکاری.اس ام اس ضدحال جدید واسه حالگیری.sms سرکاری جدید.sms ضدحال جدید.پیامک سرکاری جدید.مسج سرکاری توپ.جوک سرکاری قشنگ.جک ضد حال 29
سه شنبه 8 بهمن 1387 11:10 ب.ظ
/سایر مطالب این بخش نوع مطلب :
اس ام اس های سرکاری-اس ام اس های ضدحال-اس ام اس های حالگیری ،
همیشه یادت باشه فقط یكی هست كه به خاطر تو نفس میكشه.
.. اونم دماغته!




توجه! توجه!
...
.
..
...
از توجهت متشکرم!




فرق انسان و سگ در آنست که اگر به سگی غذا بدهی هرگز تو را گاز نخواهد گرفت حالا فرق خودت رو با سگ ها فهمیدی؟!




اگه تونستی شصت پات رو تو دماغت بکنی، یا تونستی با دنده عقب جلو بری، یا اینکه ایستاده بدویی...
.
.
.
اون موقع می تونی بگی من با
اس ام اس سر کار نمی رم!




آیا این ضعف قانون نیست که هم کلاه گذاشتن جرم است هم کلاه برداری؟




از آسمون پیغام رسید
که خدا یکی از فرشته هاشو گم کرده ولی من تورو لو نمیدم که منو از اون بالا دزدیدی !!!




اگه دیدی یه سوسك پشت و رو افتاده و داره دستو پا می زنه فكر نكن كه زدنش............. داره به قیافه ی تو می خنده




اگه تیتر روزنامه ها رو خوندی كه فرار مغزها، بهت حق میدم كه ناراحت بشی و گریه كنی، چون من دارم از ایر
ان میرم !!!




اگر تو با من باشی ، چراغ خونه ام باشی
.
.
.
.
.
.
.
اونقدر روشن خاموشت می کنم تا بسوزی!






شاعر میگه :
.
.
.
.
.
.

خیلی برات مهمه ؟ اگه سر درست هم اینقدر سمج بودی الان دكتر مهندس شده بودی !




یه سوال: اگه نصف شبی
اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟




دوستت دارم اندازه ی همه مدال های ایران توی المپیك !




یه پسر و دختری عاشق همدیگه بودن . می خواستن با هم ازدواج کنن ، اما این وسط یه مشکل به وجود میاد ... اونم اینه که دختره به
پسره خیانت می کنه و با یکی دیگه ازدواج می کنه ...پسره به محض شنیدن این خبر ، 300 م.م به خودش بنزین تزریق می کنه ، اما نمی میره خلاصه یه چند روزی بیمارستان بوده ... یه روز دختره با کمال پر رویی میره ملاقاتش ... پسره هم تا اونو می بینه یه چاقو بر میداره و دنبال دختره می کنه ... پسره بدو ، دختره بدو ، تا اینکه بالاخره پسره می گیرش . دستشو بالا می بره که با چاقو بزنتش که یه دفعه بنزین تموم می کنه ... پس در مصرف بنزین صرفه جویی کنید ...




فرستنده: من
دلیل: محبت
هدف: خوشنودیت
نتیجه: 22 تومان ضرر فقط به خاطر تو

روی تو حساب دیگه ای باز کرده بودم!ناراحت نشو؛ ولی تازه فهمیدم همه راست مگن که تو یه آدم دورویی !یه روت ماه ویه روت گل!یکی از یکی قشنگتر!


برات میم

----------------o
/l\
JL

از طرف پینو كیو !


یادت باشه یه روزی میمیری,به خاک سپرده میشی,بعد یه علف میشی,و یه گاو تورو می خوره ,و بعد تورو میرینه و من نگاهی به تو می کنم و میگم هیچ عوض نشدیا!!



های، ساری، آی هو نو اس‌ام‌اس فور یو تودی! هی، آی سید نو اس‌ام‌اس فور یو! در ایز نو اس‌ام‌اس فور یو! الاغ، میگم اس‌ام‌اس برات ندارم، حالا هی بخون!



اگر مردونگی مرده!
اگه رفاقت ها رنگ باخته!
اگه عشق دیگه معنی نداره!
اگه دنیا پر از نامردیه!
اگه آرامش نیست!
خوب به تو چه؟تو اس ام است رو بخون!



عزیزترینم،این رو بدون اگه تو تمام دنیا یه قلب باشه که برای تو شب و روز بتپه!...اون قلب،قلب خودته!




میگم انگار از بیرون صدا میاد . بلند شو ببین چیه !!!



به چشم های آنها خیره می شوم.. به رفتارشان..به لب ها و بینی هایشان می نگرم و یاد تو می افتم.. من الان تو باغ وحش هستم!!!



پاتو از گلیمت درازتر نکن، پات دراز می شه شلوار به پات کوتاه می شه



ببین عزیز دلم پاشو.اگه پا نشی قهر میکنما.خب دلم برات تنگ شده.جون من پاشو..پاشدی.افرین عزیزم
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بکپ(از طرف شب زنده داران کم مغز)



یكی تو زبلی، یكی ملوان زبل.
یكی تو عاقلی یكی بوش وگ.
یكی تو خوبی یكی روباه مكار .
یكی تو نازی یكی كلاه قرمزی .
یكی تو پول نداری یكی اسكروچ.
یكی تو كاردرستی یكی دالتونها.
یكی تو خوش اندامی یكی گالونی.
یكی تو خوش مرامی یكی فرانچی.
یكی تو سفیدی، یكی سفید برفی.
یكی تو خوش تیپی یكی آقای آلوده .
یكی تو راست می‌گی، یكی پینوكیو .
یكی تو مهربونی، یكی خرس مهربون.
یكی تو خوشگلی، یكی پلنگ صورتی.
یكی تو خوب حرف میزنی یكی نمكی.
یكی تو خجالتی هستی و یكی ام من .
یكی ما دو تا با هم خوبیم، یكی تام و جری.
یكی موهای تو قشنگه، یكی موهای آن شرلی.
یكی تو قشنگ راه می‌ری، یكی تنسی تاكسیدو.
یكی خونه شما قشنگه، یكی خونه مادر بزرگه
یكی گوشهای تو قشنگه، یكی گوشهای زی‌زی‌گولو.
یكی تو
سرکاری یكی نفر بعدی كه اینو واسش میفرستی



ببخشید که این موقع شب مزاحمتون شدم!یک سوالی هست که داره منو مثه خوره می خوره!و اون اینه که پدر پسر شجاع قبل از اینکه پسر شجاع به دنیا بیاد بهش چی می گفتند!



میدونید پشه ها روزا كجا استاد میشن؟
واقعا" نمیدونین پشه‌ها کجا هستن؟
پس خونه ی شماها نیستن چون همشون خونه ی ما و اونهایی هستن که جواب دادن!
در ضمن! پشه شب ها بیدارن و نمیخوابند...


تف به ذات کثیف بی معرفتت...فیلم امشب سینم
اهای تهران



گاهی اوقات احتیاج به یه آدمی داری که وایسه روبروت توی چشمات رو نگاه کنه و بزنه تو گوشت که تو صورتت خم شه و دستت رو بذاری روی گونت و دوباره نگاش کنی و ببینی که خشمگینه که از دستت عصبانیه توی اخم صورتش ببینی که دوستت داره که نگاش کنی ه
مون جوری که دستت روی صورتیه که اون بهش کشیده زده که بهت بگه: تو چته؟بسه به خودت بیا . تو یهو بلرزی که بری تو بغلش که بغلت کنه همون دستی که کوبید تو صورتت رو بذاره رو سرت که سرت رو فشار بده تو گودیه شونش که تو چشمات رو ببندی روی شونش گریه کنی بلرزی و با خودت فکر کنی که: تو واقعا" چقدر الافی که میشینی این رو میخونی



دوست دارم! یه روز میام دنبالت و دستو میگیرم میبرمت یه جایی که دست هیچکس بهت نرسه!قربونت عزرائیل!



به اندازه تموم موهای سرم دوستت دارم. به اندازه تموم موهام بهت وفادارم .هر ب
ار که موهامو شونه می کنم یادت می افتم .شناختی؟ منم دیگه! حسن کچل!!!



کوچولو کجایی؟نیستی!شنیدم اون بالا بالاها داری با تنه
ایی هات حال می کنی؟اگه زحمتی نیست 2 تا فقط 2 تا نارگیل واسه من بنداز.



یك خبر خوب كه باعث خوشحالی هممون میشه. من وقتی این خبر شنیدم از خوشحالی اشك تو چشام حلقه زد!!! ( حاچ زنبور عسل)
مادرش رو تو اوركات(چت روم) پیدا كرد




نباید می ذاشتم بری,جات اینجا خیلی خالیه,بوی عطرت نمی یاد,حس بدی دارم,چون فکر می کنم همش تقصیر من بود,آره
!نباید سیفون رو میکشیدم



اگه کسی روزی بهت یک اس ام اس زد ,یعنی به یادته, اگه کسی روزی بهت2
اس ام اس زد ,یعنی دوست داره, اگه کسی روزی بهت3 اس ام اس زد ,یعنی عاشقته, اگه کسی روزی بهت4 اس ام اس زد ,یعنی خیلی می خوادت, اگه کسی روزی بهت5 اس ام اس زد ,یعنی کرم داره!



اگه یه وقت من اومدم
اومدم باز پیشت بی خبر
اگه یه بار دلت نخواست
دلت نخواست که پشت در
میون باغچه های تو
قدم بزارم
اگه دلت یه وقت نخواست
نخواست که مس
افر بی همسفر
دلش بیاد دم خونه و برگرده
اگه چشات لحظه ای
از لحظه های عمرمو نخواست
اگه میون این همه غم
چشات فقط غم من رو نخواست
دلت نخواست ببینی منو
دلت نخواست رقیب بی سفر پشت در
بمونه بی انتها پشت در
اگه لحظه ای قبل از خروجم
در رو به روم بستی هیچی نگفتم
اونوقته که دلم میخواد داد بزنم
داد بزنم بگم اخه در و باز کن
درو باز کن نامرد پام گیر کرده لای در!!




برو پایین
.
.
بازم پایین تر
.
.
حالا
که
تا
پایین
میری
آشغالا رو
هم
بذار
دمه
در!




اگر پرنده پرواز یادش بره,اگر شیرین فرهاد یادش بره,اگر ماهی دریا یادش بره, من پول
اس ام اس هایی رو که برات دادم یادم نمیره!!





چاه مکن بهر کسی
.
.
.
.
خسته میشی!




سلام دوست خوبم
ببخشید الان مزاحم شدم
ساعت میخواستم میگی چنده.
اخ اخ اخ
حواسم نبود ایناها ساعتم پبدا شد
تو بخواب



با این که این همه
اسکل شدی هنوزم حاضر نیستی شبا گوشیتو خاموش کنی؟؟



ببینم از
پسر شجاع خبر داری؟ میگن رفته خدمت . خبر راسته؟




میگن هاچ زنبور عسل کنتاک کرده از خونه فر
ار کرده . مامانش گفت بت بگم اگه هاچ اومد در خونتون راش نده .



همیشه سعی كن مثل پالاز موكت باشی شخصیت ات كوبیده نشه و همواره رنگ خودت رو حفظ كنی!


عشق را با تمام وجود فریاد بزن تا به جهانیان ثابت کنی : " تمام مسیرها به سمت مشترک مورد نظر اشغال نمی باشد !"



.
.
.
.
.
همین جوری بری پ
ایین به نفت میرسی





تو توی دماغ من چی کار می کنی؟.........جنبه شوخی داشته باش!....
.....خواستم بگم: تو نفس منی!





گونی گونی دوستت دارم ، ولی قربونت گونی
اشو پس بده مال مردمه !




از شیرجه زدن شما روی گوشی متشكریم . شركت حمایت از
اس ام اس ندیده ها .




یکی تو راست می گی یكی پینوكیو .. یكی تو مهربونی یكی خاله خرسه .. یكی موهای تو قشنگه یكی آن شرلی .. یكی گوشای تو خوشگله یكی زی زی گولو .... یكی ما دو تا با هم خوبیم یكی تام و جری .. یكی تو
سر كار رفتی یكی نفر بعدی كه اینو براش می فرستی




میدونی فرق تو با فندوق چیه؟
.
.
.
.
.
فندوق یه مغز کوچولو داره ولی تو اونم نداری




خیاروهلو و سیب جلوی شماست. بین این 3 میوه کدام را انتخاب می کنید؟ (تمرکز کنید و جواب را در ذهن خود نگه دارید. حال ویژگیهای شخصیت خود را مطابق جوابتان بیابید)
.
.
.
.
.
اگر هلو را انتخاب کردید مشخص می شود شما فر
دی هستید که هلو دوست دارد
!اگر سیب را انتخاب کردید مشخص می شود ش
ما فردی هستید که سیب دوست دارد!
اگر خیار را انتخاب کردید مشخص می شود شما فردی هستید که خیار دوست دارد!





گرد و خاك تنهایی دلم را با جاذبه نگاهت زدودی،
خانه قلبم را از غم پاك كردی،
حالا كه زحمت می كشی، یه دستمال هم روی میز بكش





تو بهترین، زیباترین، مهربون ترین، خوش تیپ ترین، دوست داشتنی ترین، ماه ترین ، جیگرترین دوستی که داری : منم !





اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی، بی توآروم و قرار نداشتم
گریه می کردم . . .
تورو می خو
استم . . .
میدونستم تو نباشی نمیخوابم . . .
۰
۰
۰
دوستت دارم پستونک





حکایت تو در قلب من حکایت اون افغانیه که از
ایران نمیره!!!





اگه
عشق من تو نیستی
.
.
خوب حتما یکی دیگست





هرکی ارمنی بلده بخونه( هیراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا) هرکی هم ارم
نی بلد نیست از آخر بخونه








میتونی تصور كنی با هم لب دریا نشستیم؟ میتونی تصورش رو بكنی كه با هم به یه سفر طولانی میریم از جنگل تا دریا.؟ میتونی تصور كنی كه تو یه شب بارونی شونه به شونه هم قدم بزنیم؟ همه اینا رو هم كه بتونی تصور كنی نمیتونی تصور كنی كه آشپزی با تك ماكارون چقدر راحته









مرده شور شانس منو ببره امروز کیفمو زدن . بدبخت شدم! همه زندگیم توش بود

شناسنامه ، کارت ملی
دفترچه حساب بانکی،
سه میلیون تومن پول نقد ،
۵ تا سکه بهار آزادی ،
۱۵ دستگاه خودروی ریو
و میلیونها ریال جویز نقدی دیگر …
هر ۵۰ هراز ریال هر هر روز یک امتیاز


اگه یه روز بریو بریو بریو بریو بریو بریو بریو بری... به خونتون هم نرسی تازه می فهمی كه كلاغه توی قصه ها چی میكشه !



لبخند راهی است برای زیبا شدن....
.....تو نیشت رو ببند! فایده نداره!



روی سنگ نوشتم دوستت دارم ... همون سنگ بخوره تو سرت که این حرفا حالیت نمی شه !



امروز روز جهانی همدردی با بیم
اران گوارشیه!...گو—ز--و روزت مبارک



نانوا هم جوش شیرین میزند/بیچاره فره
اد ! (جوش شیرین،نوعی افزودنی به نان است جهت طعم دهی و پف کردن نان)




به یه
لره میگن از 1 تا 30 بشمار.
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30!
خواستم فقط بهت ثابت کنم که خودت خیلی
جوکی اما برای این و اون جوک می گی!



اتل متل یه مورچه / قدم می زد تو کوچهاومد یه کفش ولگرد / پ
ای اونو لگد کردمورچه پا شکسته / راه نمی ره نشستهبا برگی پاشو بسته / نمی تونه کار کنهدونه هارو بار کنه / تو لونه انبار کنهمورچه جونم تو ماهی / عیب نداره سیاهی / خوب بشه پات الهی...
آفرین کوچولو اینو حفظ کن فردا ازت می پرسم!




دعای شب یک کودک: خدایا! می دونی کم آب خوردم، جیش هم کردم. پس ک
مک کن شب جامو خیس نکنم.
.
.
.
پس حالا که دعاتو خوندی برو لالا کن!




تموم دنیا یه طرف
.
.
.
ذوق ن
کن
.
.
.
تو هم همون طرف






فال حافظ، نیت کن!............به جهنم گر غمت پایان نداردبه درک گر سرت سامان نداردبخندم من به این دنیای فانیکه ضایع تر از این امکان نداردحافظ می خو
اد بگه تو خوشبخت می شی، یه کم عصبانیه! منظوری نداره!



اگه شکلات بودی شیرینترین بودی, اگه عطر بودی خوشبوترین بودی،اما چیکار کنم که هیچی نیستی؟!



اگه گفیی این چیه؟
و_o_o_o_o
...
.
..
زیاد زور نزن! خودم هم نمی دونم!




حیف،حیف تو که زمان نیوتون نبودی تا تو
رو ببینه و معنیه حقیقی دافعه رو هم بفهمه!!!



گفتی تو دلم اول و آخر خودتی
از هرچه که دارم بهترینش خودتی
خندیدم و زیر لب مک
رر گفتم
شاهزاده ی قصه های من خر خودتی!!!




می گم میای توی بارون...زیر یک چتر...زیر سایه آسمون قشنگ
.
.
.
با هم شط
رنج بازی کنیم؟!



3 مشخصه موبایل ندیده ها:1- وقتی موبایلشون زنگ می خوره خنده شون می گیره2- وقتی بهشون زنگ می زنن دیر جواب می دن3- وقتی براشون
SMS سرکاری میاد تا آخرش می خونن!



تو را به اندازه وزن یک دایناسور دوست می دارم!
.
.
.
اما عجله نکن! چون به اندازه 64 میلیون سالی که منقرض شده
اسکولت کردم!



دقت کردی که قشنگترین و
عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟
ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ... منم یکی هستم

هر وقت احساس کردی با من به ته خط رسیدی از اتوبوس پیاده شو...



دلم میخواد برات بمیرم ولی خودت که میدونی پهلوانان هرگز نمیمیرند...!!



میدونی نیوتون چرا از افتادن سیب تعجب کرد چون زیر درخت گلابی خو
ابیده بود...



*;%'*
*%;*;%'*
*;%*;%'*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
این دسته گل تقدیم عزیز ترین و قشنگترین گوسفند دنیا! امیدوارم خوشمزه باشه!زود بخورش!




تو می تونی 2 میلیون به من قرض ب
دی ، می دونم كه داری ، كمكم كن به خدا بهت بر می گردونم..( التماس غضنفر به یك خودپرداز!)




اگه تا آخر این
اس ام اس رو بخونی سر سه سوت طاووس میشی....!)اجی مجی لاترجی.........!3..2..1....!) حالا ناراحت نشو اگه طاووس نشدی،خر که شدی...!...





چی کار کردی که این همه طرفدار پیدا کردی؟ هر جای شهرکه میرم می بینم مردم تابلوهایی دستشون گرفتن که اسم تو روش نوشته شده: گوسفند زنده!!!


0#######>==<#####فکر کردی الان می گم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم؟ اگه گوشیتو 90 درجه به سمت چپ بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم.




اگه نمیزاری بوست کنم اگه نمیزاری نازت کنم اگه نمیزاری بغلت کنم حداقل بزار جیگرتو بخورم که .
. آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم



تو به من بگو زشت! من به تو می گم
قشنگ! بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم!!...



بعضی وقت ها اینقدر حواست به خودته و در آرزوهای خودت غرقی که یادت میره یه نفر منتظرته تا .
. . . . . . . از دستشویی بیای بیرون




من ساده و بیرنگم / من عاشق دلتنگمصد بار بزن قطع کن / من
عاشق تک زنگم!



سلام عزیزم؛شنیدم پنج شنبه آینده جشن نامزدیته تبریک میگم ؛ واقعا خوشحال شدم .
. . ستاد مبارزه با افسردگی دختران دم بخت



متاسفانه نداری! البته تقصیر هم نداری! من چیكار كنم نداری دیگه! دست خودتم نیست كه نداری! خب نداری دیگه بابا .
. . لنگه نداری




خطر:اگه این
اس ام اس رو بخونی ویروس وارد مغزت میشه.لودینگ..10%...50%. .90%...ارور...مغزی یافت نشد.با خیال راحت بقیه شو بخون




اگر در زندگی جرأت
عاشق شدن را نداری، لااقل شعور معشوقه بودن را داشته باش



الهی تو خورشید بشی من زمین که سالی یک بار من دور تو بگردم ولی تو سالی 365 بار دور من بگردی


دوست دارم با تو بخوابم ؛ منو تو تنها با هم ؛من بی تو خوابم نمی بره ؛‌كجایی زیر شلواری من!


اگه فكر میكنی بی عرضه هستی؟اگه فكر می كنی به درد هیچ كاری نمی خوری !اگه فكر می كنی بی مصرف هستی!به خدا درست فكر می كنی!



ای که در به رویم بستی و پا روی
عشقم گذاشتی بابا جون درو باز کن دستم لای در مونده




یک حقیقت زندگی: هر چقدر به دیگران کمک کنی چند برابر ش از جایی که فکرشو نمکن
ی بهت کمک میشه میگی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن..........



اس ام اس مخصوص نیمه شب:عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیدهعروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کنعروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!



09351234567 این شماره پینوکیو است، بهش زنگ بزن ببین چه طوری آ
دم شده، شاید تو هم آدم شدی!



اگه فرهاد شیرین رو یادش بره. اگه مجنون لیلی رو یادش بره. اگه پرنده پروازو یادش بره من هیچ وقت پول قبض تلفن هایی که دادم برات
اس ام اس میدم رو یادم نمی ره





حیف كه فقط تو یكیو دارم اگر از تو یه عالمه داشتم... الان گاودار
ی داشتم!




زمانی كه انسانها به به درختان می رسند و با بی رحمی آن را قطع می کنند و آن درختان به درون رودخانه ی جاری و روان می افتد
.
.
.
.
عجب شلپی میكنه ها!!





1=2-3 قلب که همیشه برات میتپه
2=1+1 چشم که همیشه منتظرته
7=3+4 روز که دلتنگتنم
12=5+7 ماه که از خدا میخوامت
14=6+8 ثانیه ست که
سرکاری!



اگه از در بندازی بیرون از پنجره میام؛ اگه پنجره رو ببندی از راه آب میام؛ اگه راه آب رو کیپ کنی از دودکش میام؛ اگه بخاری رو روشن کنی از شیر آب میام؛ اگه شیر آ
ب رو ببندی زمین رو می کنم و از زمین میام!چاکر شما: سوسک!



می دونی فرق بیل آهنی با چوبی چیه ؟.....نمی دونی ؟.
.....عیبی نداره از یه افغانی دیگه می پرسم

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب
، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!



توباگوشیت چیكار كرد
ی هرچی زنگ میزنم میگه گوسفند موردنظردرگله نمی باشد





1 cc دوستت دارم1 قطره
عاشقتم1 لیتر به فكرتم1 بشكه دروغ گفتم !



بیا مثل دوتا كبوتر پر بكشیم بریم روی بلندترین درخت لونه كنیم.
.. بعد تو تخم بذار، منم میرم گوجه می خرم یه املت توپ بزنیم تو رگ!


یک ترکی ازترکای ترکیه بنام ترکان روی ترک موتور یک تریاکی، با ترکه میزنه به ترکه و توی تراکم ترافیک می خورن به تیرک وکله ترکه ترک می خوره وموتورش می ترکه ومتروکه می شه. ناچار توی تاریکی اونو ترک می کنه و می ره کنار رود اترک تارک
دنیا می شه!



/\\O/این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن
اس ام اس من داری جفتک میزنی



هر چی زنگ می زنم آنتن نمید
ه جات بده به مامانت بگو جاتو عوض کنه.


آرزوی حیوانات مختلف:آرزوی جوجه تیغی (بغلش کنی )
آرزوی پاندا ( عکس رنگی بگیره )آرزوی گوسفند ( صندلی جلوی وانت بشینه )آرزوی خر ( نمیگم داغ دلت تازه نشه )



من همین الان بالای یه برج 30 طبقه ایستاده ام .با کسی هم شوخی ندارم ..جدیه جدی اگه بدونم دوستم ندار
ی همین الان ..از این بالا ...خودمو با آسانسور می رسونم طبقه پایین



گرد و خاک تنهایی دلم و با جاذبه ی نگاهت زدودی.خونه
ی قلبمو از غم پاک کردی.حالا که داری زحمت میکشی روی اون میز هم یه دستمال بکش!!




اگه شبا خوابت نمی برهاگه یه چیزی هست که مدام سکوت شبانه تو به هم می ریزهاگه یه کسی مدام تو گوشت نجوا می کنهاگه کلافه میشی از این همه نجوا و بی خوابی های شبونهخوب میدونی مشکل چیه؟؟::::::::
:::::::::::::باز پنجره رو واز گذاشتی ..پشه اومده تو اتاق



تو بهترینی .. تو خوبترینی .. تو هستی .. تو یه کلام عاشقانه ...تو ملکه زیبایی ها ... نهایت
قشنگی .. تو گل ..اما من چی فقط یه آدم خالی بند.





همین الان از آسمون زنگ زدن گفتن
قشنگ ترین فرشته شون گم شده.....یه وقت منو لو ندی!




میگن وقتی یه خوشکل به آسمون نگاه میکنه ستاره ها چشمک میزنن و حال میکنن یه وقت به آسمون نگا
ه نکنی گند بزنی به حالشون





هر کس زیر ما خوابید...راضی بلند شد .
.
.
.. شما هم امتحان کنید .
.
.
.
.. پتوی گلبافت





مشترک گرامی:مثانه ی شما پر شد
ه است لطفا هر چه سریعتر نسبت به تخلیه ی آن اقدام نمایید. ( سازمان کنترل نامحسوس شب ادراری )





اون چیه که از گل بهتره، از حوری قشنگ تره، از دنیا با ارزش تره، از فرشته پاک تره؟...
.
.
.واقعا که!.
.
.
.
...تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟




چشمهای درشت و زیبایت را که به من می دوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی . احساس می کنم که بیش از همیشه
عاشقت هستم . تو زیبا ترین قورباغه ی این برکه ای





تکون نخور میخوام ازت عکس بگیرم1.2.3تموم شد!
^^ ((@@)) \ / (
**) تو هم خوش عکسیا!!!!




تنهاییم با تو، خوشبختیم با تو، مهربانیم با تو، سختی هایم با تو.
.. چیپس جدید با تو!





می دونی چقد دوستت دارم؟
؟؟ به اندازه ی تمام موهای سرت ضربدر تعداد نفس هایی كه تا آخر عمر می كشی، ضربدر تمام ستاره های آسمون ضربدر صفر.

اخبار اعلام كرده زیباترین كره خر زمین گم شده.بچه نشو
! برگرد!


گویند مرگ سخت و سخت تر از مرگانتظار . . .برای
اس ام اس منخیلی انتظار كشیدی آره ؟!




به اندازه ی صداقت پینوکیو و رفاقت تام و جری و هوش پت و مت
دوست دارم




چه غمگینانه می پیچد درون كوچه ی
قلبم صدای توكه می گفتی: نون خشكیه...!




خر بالدار تاحالا دید
ی؟ صد درصد نه. پس خیال پرواز رو از سرت بیرون كن





ببببببااااا آااابببب ددددااااا
.
.
.
به پا لال از دنیا نری خدا شفات بده





الهی من خورشید بشم تو ماه.
..كه تا قیامت ریختتو نبینم





سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره / جا خالی میدم بخوری زمین
حالت بگیره





لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن! ممکنه که داغون بش
ی حسن! نیشتتو ببند حسن!





صداقت خواستم داشتی، مهربانی خواستم داشتی،
عشق خواستم داشتی،قور قوری جون گل کاشتی! هر چی که خواستم داشتی!تقدیم به قورباغه ی زندگی من (مربوط به تبلیغ خمیردندان داروگر(




& &&
&&&اگه گفتی اینا چی هستن؟زحمت نکش! این خانواده اردک هاست. اون هم تویی که تنها موندی! (جوجه اردک زشت)




ای كسانی كه sms نمی دهیدآ گاه باشید كه خداوند شما را بدلیل خساست, مجازات ودر اخرت شماوسیم كارتتان راباهم میسوزاند!
(سوره
مسج آیه1)




Age gofti in chie?

o<-<
.
.
.
.
In toyi ke az duriye man mordi!
Hala age gofti in chiye?

>->o
.
.
.
In manan ke chon azat duram rahat khabidam







¤-<-<
Miduni in chie?in toei ke az dorie man mordi
¤-<-<
Hala age gofti in chie?
In manam ke az dorie to rahat khabidam





Dastet ro bebar to mohat, yekishon ro begir, fekr kardi ino ba sadta donya avaz mikonam?
.
Kor khondi. . . Az khoda mikham mokhore begire hamash berize





He he he he he
.
.
.
Bebakhshid, ye lahze to ro to zehnam tajasom kardam, natonestam jelo khandamo begiram






Emroz roz jahaniye khoshgelast rozet mobarak to ham in smsro baraye kasi ke fekr mikoni hich kas in rozo ro behesh tabrik nemige befrest savab dare





Be torke migan
.
.
.
.
.
.
Be toche be torke chi migan? Age began ashghalaro bebar paen hal nadari! Ama bara fozoli in hame rah miay paen

هیچ نظری موجود نیست: