۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه

اس ام اس sms با حال سری ۲

پلکتو ببند

.

.

.

.

.

حالا باز کن,

باز کردی؟

چقدر طول کشید؟

همینقدر هم نمیتونم دوریتو تحمل کنم

-------------------------------------------------------------------------

اینا همه جای خالی تو توی قلبمه

برای دشمنانت کوره را آنقدر داغ مکن که حرارتش خودت را هم بسوزاند

از سرسبزترین نقطه قلبم

.

.

.

.

.

یونجه نثارت می کنم

100 دفعه گفتم وقتی راه میری جلو پاتو نگاه کن, باز افتادی تو قلب من

صداقت خواستم داشتی, یک رنگی خواستم داشتی, عشق خواستم داشتی, محبت خواستم داشتی, قور قوری جون گل کاشتی, هرچی که خواستم داشتی

با اینکه همه به دیوار پشت می کنند اما دیوار هرگز پشت کسی رو خالی نمیکنه,دیوارتم

اگر عاشق شدی در شهر غربت

.

.

.

.

.

سوار خر شو برگرد ولایت

میدونی فرق تو با کشتی چیه؟

.

.

.

.

.

کشتی به گل میشینه ولی تو به دل میشینی

وقتی زندگی برات سخت شد یادت باشه که دریای آروم ناخدای قهرمان نمیسازه

)اگر یه روز رفتی از پیشم بی خبر

.

.

.

.

.

سوغاتی یادت نره

روم به دیوار,

گلاب به روت,

تا این اس ام اس رو بخونی من برم دستشویی و برگردم

آنقدر مرا از من گرفتی که دیگر نمیتوانم بگویم من منم

الهی من دورت بگردم

.

.

.

.

.

ولی آخه با کدوم بنزین؟

تا حالا فکر کردی اگر خدا به حضرت ابراهیم امر میکرد بجای پسرش زنشو قربانی کنه این مراسم هر سال با چه شکوهی برگزار می شد؟

خر

خر

خر

خر

خر

خری که فکر می کنی خرابتم

عشق عقل را کور می کند پس سعی کن عاشق کسی باشی که حاضر باشد به جای تو ببیند تا زمین نخوری

اگر میوه ممنوعه را نخوری و شکرانه را به جا نیاری میری تو اغما بعدش میری زیر یه وجب خاک

بدون نیاز به گوشی با عزیزانتان تماس بگیرید, سیم کارت اعتباری الیاس توزیع گردید, روابط عمومی شبکه 1 صدا و سیما

هر لحظه گنج بزرگیست, گنجتان را مفت از دست ندهید, باز به خاطر بیاورید که زمان به خاطر هیچکس منتظر نمی ماند, دیروز به تاریخ پیوست, فردا معماست و امروز هدیه است

)نمیدونم کجا این دل اسیره, همین جور بگذره ترسم بمیره, نفهمیدند دردم را طبیبان, بگین یانگوم بیاد نبضم بگیره

نه آنچنان عاشق باش که هیچ چیز را نبینی, نه آنقدر ببین که هرگز عاشق نشوی

هنوز در پی جراح زبردستی می گردم که سرنوشت مرا با تو پیوند بزند

چهار چیز است که نمی توان آن ها را بازگرداند:

سنگ پس از رها کردن,

حرف پس از گفتن,

موقعیت پس از پایان یافتن

و زمان پس از گذشتن

دیرین دیرین دیرین دیرین دیرین دیرییییین دیییریریرین

.

.

.

.

.

بی ذوق با احساس بخون, آهنگ پلنگ صورتی

سقوط زیباست اگر مقصد قلب تو باشد

آسمان می بارد, گل می میرد, تو نه آسمان باش نه گل, زمین باش تا آسمان بر تو ببارد و گل در تو بروید

همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگر به آسمونم رسید یادش باشه ریشش کجاست

یادت باشه دنیا گرده, هروقت احساس کردی به آخر رسیدی شاید در نقطه شروع باشی

)میدونی شباهت تو با شلوار کردی چیه؟

.

.

.

.

.

هر 2 تاتون گشادین

بعضی عشق ها مثل حضرت نوح اند, فقط از ترس طوفان میان طرف تو,

بعضی عشق ها مثل حضرت آدم اندفقط خاصیتشون اینه که اولینه,

بعضی عشق ها مثل حضرت ابراهیم اند, باید توشون همه چیتو قربانی کنی,

بعضی عشق ها مثل حضرت مسیح اند, آخرش آدم رو به صلیب می کشند,

بعضی عشق ها مثل حضرت موسی اند, یه خورده که دور بشی جات رو یه گوساله پر میکنه

دوست واقعی مثل تاکسی می مونه که تو روزهای بارونی کمیاب میشه

خاکی باش قبل از اینکه خاک بشی

ساده ترین کار جهان اینست که خود باشی و دشوارترین اینست که کسی باشی که دیگرانت می خواهند

همیشه به خاطر داشته باش که تاریک ترین ساعت شب, نزدیک ترین زمان به طلوع خورشید است

با با تو دیگه کی هستی؟

یه آدم بی اثر مثل گاز های نجیب,

یه آدم سر به زیر مثل چراغ مطالعه,

یه آدم سطحی نگر مثل فانوس دریایی,

یه آدم غیر عادی مثل آب در 0 تا 4 درجه سانتی گراد,

یه آدم پر ظرفیت مثل DVD,

یه آدم نمک نشناس مثل فلفل دون,

یه آدم بی دست و پا مثل بشکه,

یه آدم لا ابالی مثل دستمال توالت,

یه آدم 2 رو مثل نوار کاست,

یه آدم با مرام مثل سیگار(به طرف حال میدی و خودت دود میشی),

یه آدم آویزون مثل لب

من از ریاضیات فقط همین را می دانم, من منهای تو = صفر

بچه:بابا هواپیمای به این بزرگی رو چطور می دزدن؟

بابا:اول صبر می کنند بره بالا, کوچیک که شد بعد می دزدنش

چرا همه میگن عرضی ندارم و به جای آن نمیگن طولی ندارم؟!

)یه سلام آلبالویی به تو که خیلی هلویی,

یه سلام توت فرنگی به تو که خیلی قشنگی,

یه سلام پرتقالی به تو که خیلی باحالی

نیروی جاذبه مسئول افتادن در عشق نیست

.

.

.

.

.

عزیزم زور بزن

اینو بخون: کشتی

نه بیسواد این کشتیه نه کشتی

سلام ... بیداری

اگه بیدار هم نبودی, بیدارت کردم

به هر حال می خواستم بیدارت کنم

حالا بیدار بودی یا خواب ... بگو که بیدار بودی

بیدار بودی تازه داشتی خواب می رفتی

یا خواب بودی کم کم داشتی بیدار میشدی

خلاصه مزاحمت نمیشم ... شب بخیر

# & * ~

" \ ? ( ,

} $ % ^

خودتو خسته نکن این اس ام اس رو افسر مین جانگو واسه یانگوم فرستاده

برای گسترش طول زندگی کاری از تو ساخته نیست پس تا میتوانی برای گسترش عرض و ارتفاع آن تلاش کن


۱)زندگی مثل الاکلنگ بازیه, یک نفره نمیشه بازی کرد پس بیا الاکلنگ بازی

دوست دارم زندگی مانند سفری باشد, همسفرم همسری خوب و مهربان باشد, منظره زیبای جاده خاطرات قشنگ زندگی باشد و اگر قرار است مرگ مقصد ما باشد دوست دارم زیبا و با هم باشد

.

.

.

.

.

اما چه سود چند کیلومتری بیشتر نمیتونیم بریم چون کارت سوختمون تموم شد

میدونی فرق تو با میرزا نوروز چیه؟

.

.

.

.

.

اون پول داشت کفش نمی خرید تو گوشی داری اس ام اس نمیدی

همه دنبالت میگردن و پیدات نمیکنن میخوای بهشون بگم تو قلب من زندانی هستی؟

نویسم نامه ای از برگ چایی که هر وقت میخوری یادم بیایی,

نویسم نامه ای با برگ گندم فراموشم مکن با حرف مردم

موفقیت یانگوم در درمان عالیجناب مبارکباد

میدونی MTN ایرانسل یعنی چی؟ یعنی مردم تلفن ندیده

به پایان فکر نکن اندیشیدن به پایان هر چیزی شیرینی حضورش را تلخ میکند, بگذار پایان تو را غافلگیر کند مثل آغاز

شیطان فرمان داد تا میتوانید گناه کنید زیرا سوخت آتش جهنم تمام شده

)سلام عزیزم, میدونی چه بلایی سرم اومده؟ پلیس منو به جرم زشت ترین شهروند ایرانی گرفته, جون هرکی که دوست داری بیا و بهشون نشون بده که دارن اشتباه میکنن

می خواستم تا صبح برات مثل شمع بسوزم ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد

کاش دلم قایقی بود که لب یه اسکله خودش رو به تو می بست

اگر دیدی تورا کردم فراموش, بدان رفتم حمام ماندم زیر دوش

عشق یعنی چون خورشید تابیدن بر شب های دوست و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست

ته سیگارتم زیر پات لهم کن,

قلنجتم منو بشکن,

خاکستر قلیونتم منو فوت کن,

تفاله چاییتم منو دور بنداز

امیدوارم قرقره بشی منم نخ بشم دورت بگردم

خوابم نمی برد دارم اس ام اس میزنم که خوابم ببره, اگه بیدار شدی تو هم اس ام اس بزن خوابت میبره

)تیکه جدید پسرها به دخترها: این روزها همه از من شماره میخوان, شما چطور؟

من همیشه جوجه کباب رو با یاد تو میخورم

.

.

.

.

.

آخه چند بار بهت بگم واسه من خیلی جوجه ای

دسته گلی به آب دادم, گفت مرسی

|----|-

| 'o

| \|/

| J L

|

|

این هم آخرین قربانی واسه چشمات

شیر باغ وحش

.

.

.

.

.

چکه میکنه, میتونی درستش کنی؟

طوجه طوجه: عاموظش علفبا ضبان فارصی سد در سد تزمینی, جلصه عول رایگام

راستی افسر مین هست که توی جواهری در قصر بازی میکنه هرجا دیدینش حواستون باشه که پاهاتون نره روش, چون مینه دیگه منفجر میشه

لپتو بیار جلو

۱

۲

۳

۴

۵

تا 100 هم بشماری از بوس خبری نیست

پسر نوح با بدان بنشست

.

.

.

.

.

حالا برو خونه زندگیشو ببین: ویلا, پرادو, N95 , جنیفر . . .

2 تا جوجه عاشق همدیگه میشن, همش باهم بودن اما وقتی بزرگ میشن هر 2 تا خروس میشن

نکته اخلاقی: تا وقتی جوجه ای عاشق نشو

خیلی ماهی

.

.

.

.

.

بخور چون امگاتری داره

عزیزم تو گاو منی

.

.

.

.

.

ناراحت نشو الان میفهمی

گ: گلمی

ا: آرزومی

و: وجودمی

یه ضرب المثل چینی میگه:

# & * ~

" \ ? ( ,

} $ % ^

فهمیدی؟

.

.

.

.

.

پند بگیر

۹)۵-۷+۹+۱۲-۳۵-۶+۴

.

.

.

.

.

۴۵+

.

.

.

.

.

۲۲+

.

.

.

.

.

هرجور حساب میکنم تو آدم بشو نیستی

وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاق پر از عکس میشه ولی همیشه دلت واسه کسی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو بزنی به دیوار

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده میکنن ولی اصلا نگات نمیکنن, سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن

معنی علامت های مختلف:

@ دورت بگردم

? گوشم با شماست

+ حواسم جمعته

# اسیرتم

$ همه هستیمی

W تاج سرمی

V ۸ V ۸ پایین بری بالا بری دوست دارم

شماره کفشتو بده تا بزنم رو پیشونیم همه بدونن خاک پاتیم

زیباتربن عکس ها در اتاق های تاریک ظاهر میشوند پس هروقت تو قسمت تاریک زندگیت واقع شدی بدون که خدا میخواد از تو یه تصویر زیبا بسازه

سلام سلامتی میاره/سلامتی شادی میاره/شادی نشاط میاره/نشاط زندگی میاره/زندگی عشق میاره/عشق زن میاره/زن بچه میاره/بچه دردسر میاره/دردسر بدبختی میاره/پس سلام بی سلام

چند وقته دلم هوس تاب بازی کرده

.

.

.

.

.

اجازه هست بیام تو ذهنت؟

.

.

.

.

.

آخه شنیدم مخت تاب داره

فردا سهمیه بنزین 5 برابر میشه, کوتاهی نکن

فراموش نکنیم که در ساحل قلبها این جای پای دوستیهاست که میمونه, وگرنه موج روزگار هر ردپایی رو پاک میکنه

خدا مرد را آفرید و گفت زیباست, زن را آفرید و گفت لطیف است و تورا آفرید و گفت پیش میاد دیگه

عشق تو توی قلبم مثل یه افغانی میمونه که از ایران بیرون نمیره

الهی من خورشید بشم تو ماه

.

.

.

.

.

که تا قیامت ریختتو نبینم

کاش از تمبر یاد می گرفتیم, چون تا رسیدن به مقصد به نامه می چسبد

یارو میره حموم لیفشو گم میکنه, اینورو میگرده میبینه نیست, اونورو میگرده میبینه هست

)میدونی چرا لک لک موقع خواب یه پاشو بالا میگیره؟

.

.

.

.

.

خب معلومه دیگه اگه هر دو پاشو بالا بگیره که می افته

سلام بجه ها یه خبر فوری: بالاخره من هم زن گرفتم

.

.

.

.

.

یه هم زن برقی

همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست داره, نه کسی که تو دوسش داری

یه تریلی ارادت داریم خدمت شما, خالیش کن تریلی بعدی تو راهه

من دو نفرو تو زندگیم دوست دارم

.

.

.

.

.

اولیش تویی

.

.

.

.

.

دنبال چی میگردی؟ دومی نداره, فقط تویی

تنها بنایی که اگر بلرزه محکمتر میشه, دله

اندازه یه لوبیا دوست دارم

.

.

.

.

.

ناراحت نشو عزیزم

.

.

.

.

.

لوبیای سحر آمیزو میگم

* /-/ * *

* /-/ * *

* * /-/ * *

شب شده نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه من

هیچ نظری موجود نیست: