۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه غمناک

http://irupload.ir/images/3rv7i5js5g7j198q18l.gif یکی تصادف می کنه می میره ، یکی پیر میشه می میره ، یکی بیمار می شه می میره ، بالاخره هر کی یه جور می میره ، اما من … واست همه جوره می میرم !

.

http://irupload.ir/images/3rv7i5js5g7j198q18l.gif سرخی چشم کبوتر میدانی از چیست ؟

نامه ام می برد و بر حال دلم خون می گریست .

.

http://irupload.ir/images/3rv7i5js5g7j198q18l.gif فردا صبح وقتی چشمای قشنگت رو باز می کنی ،

یادت باشه که شب قبل یکی به یاد تو چشماشو بسته

.

http://irupload.ir/images/3rv7i5js5g7j198q18l.gif فدایت ای گل زیبای هستی

نمی دانم کجا بی من نشستی

قشنگی های دنیایم تو هستی

یگانه گنج فردایم تو هستی

.

من اگر دختر نفرین شده اندوهم ،یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم ،

تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی ، که فقط لایق آتش زدنی .

من همان قاب تهی خسته و بی تقصیرم که برای تو و تصویر دلت می میرم .

بین آنچه از عشق روی چوب درخت کاغذها می سراییم و آنچه عمل می کنیم خیلی فاصله هست ،

پس بیایید عشق را روی چوب درخت عمل بسراییم تا هیچ فاصله ای نباشد .

ابرهای بارانی چشمانم از بس باریدند،همچون چاه چشمان عروسک هاییم خشکیدند .

پایان جدایی کجاست .

اشک هایم را برای چشمانم می نویسم ، چشمم می خواندش و دلم گوش می دهد و قدری آرام می گیرم ، پس هنوز هم چاره ای هست که دوری ات را تحمل کنم ، تا اشکی هم نباشد خدا بزرگ است .

میثاقش را دوست دارم اما از باورش می ترسم ،صداقتش را دوست دارم اما از باورش می ترسم ، دلتنگیش را دوست دارم اما از جداییش می ترسم ، نگاهش را دوست دارم اما از اندیشه اش می ترسم ، نامه هایش را دوست دارم اما از پشت نامه هایش می ترسم ، من او را دوست دارم اما از ابرازش می ترسم چون که از غرورش می ترسم .

هروقت می بینمت اروم آرومم ، وقتی نمی بینمت قلبم می لرزه ،

وقتی صداتو نمیشنوم دلم تنگ تنگ تنگ ، ولی چون دلتنگ توام برام شیرینه .

دوسش داری ؟ بهش بگو،منتظرشی ؟ بهش بگو ،

شبا به خاطرش نمی خوابی ؟ بهش بگو ، اما هیچ وقت بهش دروغ نگو .

در سحرگاهی که میگردد افق رنگ شراب ، یا که میلغزد به نرمی عکس نیلوفر در آب ،

نازنینا آن زمان نقش تو می یاید به یاد .

کاش می شد با تو بودن را نوشت

تا که زیبا را کشم بر هر چه زشت

کاش می شد روی این رنگین کمان

می نوشتم تا ابد با من بمان

اس ام اس عاشقانه – اس ام اس عاشقانه غمناک

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است

بی تو از گردش ایام دلم بیزار است

بی تو ای مونس جان، دل ز غمت می سوزد

دل افسرده من طالب یک دیدار است


اس ام اس عاشقانه – اس ام اس عاشقانه غمناک

امشب این خانه عجب حال و هوایی دارد

گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد

همه رفتن از این خانه ولی غصه نرفت

بازم این یار قدیمی چه وفایی دارد


اس ام اس عاشقانه – اس ام اس عاشقانه غمناک

گاهی …

یادی …

نگاهی …

پیامی …

سلامی…

لنگه کفشی پرت کن ….

دلمون گرفت

هیچ نظری موجود نیست: