۱۳۸۷ اسفند ۲, جمعه

اس ام اس بهمن جدید + SMS بهمن ماه و جدیدترین ها

نصیحت روز: هرجا که هستید، هر از گاهی دستی به جیب خود بکشید تا مطمئن شوید کیف پولتون سر جاشه. همین روش را در مورد دوست دختر یا دوست پسر خود نیز اعمال کنید!
--------------------------
ترکه رو بهش کار میدن که کف اتوبان رو لاین بکشه... روز اول 6 کیلومتر رنگ میزنه... روز دوم 3 کیلومتر رو و روز سوم کمتر از یه کیلومتر... صاحاب کارش بهش میگه هوی چرا تو هر روز کمتر از دیروز کار میکنی...؟ میگه: "من نمیتونم بهتر از این کار کنم... چون هر روز دارم از قوطی رنگ دورتر میشم"
----------------------
شماره تلفن زلیخا: ¥ŧΨΓΠΞΛΘΩζθδЊЉ
نگین من دادما
----------------------
آب مایه حیات است. لطفا در مصرف برق صرفه جویی کنید! (اداره گاز)
-----------------
تمامی کارگران اخراج شده از قصر پوتیفار جهت پیدا کردت کار به عسلویه و کاهنان قصر جهت ادامه روند مفت خوری به حوزه علمیه قم رفتند!
----------------------
امروز بهترین ساعتم را شکستم چون لحظه های بی تو بودن را به رخم می کشید
--------------------
وقتی که خیلی دیره ، تازه می فهمی که اونی که از همه ساکت تر بود بیشتر از همه دوستت داشت. ولی تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی...
----------------------
هیچ چیز واقعا خراب نیست!!! ... حتی ساعتیکه از کار افتاده دو بار در روز زمان را درست نشان میدهد
-------------------
ترس پسرها از ازدواج دل بستن به یه دختر نیست دل بریدن از بقیه دخترهاست!!
--------------------
به غضنفر میگن میزان تحصیلات؟ میگه PHD
میگن یعنی چی؟ میگه:Passed Highschool with Difficulties
----------------
به غضنفر میگن لپ لپ می خری؟ میگه : آره ! میگن حالا جایزه هم توش داره؟میگه فکر نمی کنم ،‌من لپ لپ رو واسه کیفیتش می خرم !!!
-------------------
می دونی مثل چی هستی ؟ مثل یک تصادف وحشتناک که کشته و مُرده زیاد داری!
--------------------
سلام به رفیقی که وقتی روی ترازو میره معرفتش از وزنش سنگین تره...
-------------------
به یه ترکه میگن تو چرا ریش نداری میگه اخه من به مامانم رفتم


جوک و اس ام اس ، عکس اس ام اسی ، اس ام اس باحال ،پیامک اس ام اس جوک ، اس ام اس تازه ، اس ام اس توپ ، جوک اس ام اس جدید ، عکسهای اس ام اس ، اس ام اس خنده دار جدید ، جوک و لطیفه ، طنز ، سرگرمی ، اس ام اس و جوک جوک های قشنگ ، شعر و جوک اس ام اس ، sms toop , jok & sms, اس ام اس سرکاری، اس ام اس توپ، اس ام اس طلاق sms tavalod ، اس ام اس عاشقانه. اس ام اس ناب . جوک سرکاری ... اس ام اس ویژه روز ولنتاین. اس ام اس بهمن ماه

هیچ نظری موجود نیست: