۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

تصحیح رنگ در فتوشاپ در 7 مرحله ؛ به همین آسانی!

زمانی که شما اقدام به عکاسی دیجیتالی میکنید , یکی از دشوارترین کار ها تشخیص و حذف رنگ های جایگزین شده به جای رنگ های واقعی هستند . ماجرا از این قرار است که وقتی شما منظره ای را مشاهده میکنید هماهنگی بین چشم و مغزتان هر گونه رنگ غیر واقعی را که نتیجه انعکاس میباشد را حذف میکند و شما قادرید تا با تحلیلی که مغز انجام میدهد واقعیت را ببینید چیزی که دوربین ها از انجام آن ناتوانند .در این مقاله به شما نحوه تصحیح این مشکل را بیان خواهم نمود و بینندگان عکس هایتان از این پس همان منظره ای را که شما دیده اید و ثبت نموده اید را نظاره گر خواهند بود .

این روش بر پایه استخراج اطلاعات از یک تصویر و تصحیح اعداد حاصل شده از آن است . در این روش من با استفاده از تصحیح اعداد RGB تصویر مورد نظرم رو که گرفتار تاریکی ناشی از خطای رنگ ها شده است را بیان خواهم نمود .

359_horn_raw

نمونه تصویر با رنگ های غیر واقعی

مرحله اول : پس از آنکه تصویر مورد نظر خودتان را که دارای اعوجاج رنگ است را انتخاب نودید از منوی Window > Info اطلاعات جدول رنگ ها را نمایش دهید . بدین ترتیب شما اطلاعات رنگ هر پیکسل را در اختیار خواهید داشت و اگر یک تصویر استاندارد را ایجاد نوده باشید در گوشه چپ RGB را خواهید دید . دقت کنید که دو عدد در هر کانال رنگ به شما نمایش داده میشود . به این شکل : RGB1/RGB2

RGB1 نشان دهنده اطلاعات رنگ ان پیکسل قبل از تغییر و RGB2 بعد از تغییر است .

websaz-photoshop-color-adjustment1

مرحله 2 : برای تصحیح رنگ همان طور که بیان شد من از اطلاعات جدول رنگ تصویر استفاده خواهم کرد . برای همین منظور نیاز به تعیین نقطه های نمونه ای خواهم داشت تا با تصحیح آنها کل تصویر تصحیح یابد و برای این منظور از ابزار Color Sampler tool استفاده میکنم .توجه کنید که با کلیک روی EyeDropper و نگه داشتن آن میتوانید به Color sampler tool دسترسی داشته باشید . پس از انتخاب این ابزار از منوی Sample Size در نوار ابزار 3 x 3 Average Sample را انتخاب کنید . انتخاب این گزینه مهم است چرا که موجب انتخاب و کار روی محدوده ای از پیکسل ها برای بالا تر بردن خطا میشود نه روی یک پیکسل که ممکن است زمینه اشتباه ما را فراهم آورد .

websaz-photoshop-color-adjustment-1

websaz-photoshop-color-adjustment-2

مرحله 3 : در این مرحله ابتدا Color Sampler را بر روی یک ناحیه سفید قرار داده و کلیک نمایید . با انجام این کار یک مارک روی تصویر و منطقه مربوطه ایجاد میشود که در کنار آن عدد 1 درج شده است . دقت کنید که در انتخاب این منطقه نتیجه انعکاس نور را انتخاب نکنید و تنها قسمتی را که مطمئنید واقعا رنگ آن سفید بوده است را کلیک کنید . همان طور که میبینید من در اینجا روی پر قو کلیک نموده ام چرا که مطمئنم نتیجه ای از رنگ سفید بوده نه نتیجه تابش نور و ایجاد رنگ سفید .

همین کار را بر روی نقطه دوم انجام دهید . شما میتوانید در انتخاب نقطه دوم همچنان سیاه و یا یک رنگ مایل به خاکستری – سفید را انتخاب کنید .شما مختارید . به این ترتیب دومین ناحیه نمونه را نیز انتخاب میکنید . به همین کار ادامه دهید و پیشنهاد من انتخاب حداکثر 4 منطقه است اما لزوما 3 نقطه کفاف کار را خواهد داد . من نقطه دوم را خاکستری و نقطه سوم را نزدیک ترین رنگ به سیاه انتخاب نمودم .

websaz-photoshop-color-adjustment1

مرحله 4 : پس از مراحل فوق بر میگردیم به جدول اطلاعات رنگ و انتظار ما مشاهده چنین اطلاعاتی است :

برای ناحیه سفید محدوده 245 برای تمامی کانال های R وG و B.

برای تاریک ترین ناحیه محدوده 15 برای تمامی کانال های رنگ .

و برای ناحیه خاکستری مقدار یکسانی برای تمامی کانال ها مثلا 125,123,128

مرحله 5 : پس از این مراحل از مسیر Layer > New Adjustment Layer > Curves را انتخاب میکنیم . با این کار پنجره ی Curves ظاهر میشود . در این مرحله باید تمرکز بیشتری را با توجه به معیار های مرحله 4 و تجربیات شخصی منعکس شده از تحلیل مغزمان درباره تغییر ایجاد شده پس از تغییر اعداد انجام دهیم .

در کار با پنجره Carves 2 نکته را مد نظر داشته باشید :

  • با بالا بردن نقطه ای در منحنی ی نمودار یا کشیدن به چپ غلظت روشنایی را بالا خواهید برد . (عدد را افزایش میدهید )
  • با کشیدن نقطه مورد نظر بر روی منحنی به پایین و یا راست تاریکی را افزایش خواهید داد .(عدد را کاهش میدهید )

websaz-photoshop-color-adjustment1

همان طور که از منوی بازشونده مشاهده میکنید شما هر 3 کانال را در دسترس دارید . اشاره گر شما نیز به صورت قطره چکان شده است . ابتدا بر روی نقطه اول که روشن ترین ناحیه انتخابی شماست کلیک کنید در ” جدول اطلاعات ” RGB که باز است نقطه اول را نگاه کنید .همزمان که نقطه مورد نظر را کلیک کرده و نگاه داشته اید به روی نمودار پنجره Carves هم نگاه کنید که با یک علامت مربع شکل مارک خورده است . شما در پنجره جدول رنگ ها برای نقطه اول (#1) میتوانید تفاوت میان کانال های ررنگ را ببینید . مثلا ممکن برای این نقطه کانال قرمز 241 , کانال آبی 250 , و کانال سبز 245 باشد . بنا به گفته های قبلی ام باید توارنی را بین این 3 کامال ایجاد کنید . که اعداد به هم نزدیک و به ایده آل خود سوق یابند . نقطه ایده آل برای رنگ سفید 255 در هر کانال است . البته این را باید شما با توجه به تصویر خود تشخصیص دهید که عدد ایده ال برای تصویر شما برای رنگ سفید چیست ؟ من شخصا در تصویرم 246 را انتخاب کردم .

websaz-photoshop-color-adjustment1

پس از تشخیص عدد مناسب برای کانال ها , نقطه اول نمونه ی روی کانال را که بر روی آن کلیک نموده اید را رها کنید و در 3 مرحله و انتخاب هر کانال در هر مرحله و محل مربعی را که علامت خورده بود را کلیک کرده و با Drag کردن آن هر کانال را به عدد مورد نظر خود نزدیک کنید . بدیهی است که شما از پنجره ” جدول رنگ ” در گوشه سمت راست بالا , در حال مشاهده تغییرات کانال مورد نظر نقطه اول هستید . به همین ترتیب هر 3 کانال رنگ را برای نقطه اول به عدد 246 در تصویر من تغییر میدهیم .

websaz-photoshop-color-adjustment1

مرحله 6 : همین کار را برای نقطه خاکستری و سیاه که به ترتیب نقاط 2 ام و 3 ام هستند انجام میدهند . با این تفاوت که عدد مورد نظر برای ناحیه خاکستری عددی متناسب با تصویر شما و عدد ایده ال ناحیه تیره ترین نیز عدد بین 5 تا 15 است .
با این محله تصویر شما تناسب رنگ خود را بدست خواهد آورد .

websaz-photoshop-color-adjuaa

مرحله 7 : پس از این تغییرات OK را کلیک کنید تا carves بسته شود . حالا شما میتوانید با استفاده از سایر ابزار های تنظیم روشنایی مانند Brightness/Contrast و یا ایجاد یک New Adjustment Layer دیگر برای افزایش روشنایی و کانتراست استفاده کنید (البته اگر لزومی داشته باشد )

از دیدن تصویر واقعی لذت ببرید !

۱۳۸۸ خرداد ۸, جمعه

ماه تولد شما و شغل مناسب برای شما

آیا می دانید چه شغلی برای شما مناسب تر است و چه کارهایی را می توانید بهتر از سایرین انجام دهید؟
در این مقاله می خواهیم ببینیم که هر کدام از متولدین ماه های مختلف، برای چه شغل هایی مناسب هستند. پس اگر دوست دارید بدانید که حرفه ی نجومی شما چیست، در این مقاله با ما همراه شوید!
برج حمل (فروردین)
متولدین این ماه دوست دارند زندگی، کار، تفریح و...همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند. از آنجا که عاشق تنوع و هیجان هستند، برای کارهایی مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مُد، و معماری مناسب هستند. متولدین فروردین در کارهایی که نیازمند خلاقیت است بسیار موفق خواهند بود.

برج ثور (اردیبهشت)
متولدین این ماه دریای صبر و بردباری هستند. فقط کافی است منابع و فرجه کاری را به آنها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده ملالت آور بوده. این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدارها و معلم های خوبی خواهند شد، چون اینکارها نیازمند صبر و استقامت است.

برج جوزا (خرداد)
متولدین این ماه منبع انرژی هستند، و از صبر کردن هم خسته نمی شوند (مثل متولدین ماه اردیبهشت). از اینرو نیازمند حرفه هایی هستند که در آن فرد باید روی پای خود بایستد. آنها مکتشفین، مترجمین، و هتلدارهای خوبی می شوند چون این کارها مستلزم انرژی و نیروی فراوان است. این افراد حتی اگر 5 سال هم از شروع کار یک پروژه بگذرد، انرژی خود را از دست نمی دهند.

برج سرطان (تیر)
متولدین این ماه شنوندگان بسیار خوب و برای دردودل فوق العاده هستند. این افراد طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند ارائه ی پند و اندرز است مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس بسیار مناسب هستند. اینها افرادی احساساتی هستند، به همین دلیل نسبت به احساسات دیگران نیز حساس می باشند و هر کاری از دستشان برمی آید برای رفع درد و رنج دیگران انجام می دهند.

برج اسد (مرداد)
بشاشیت و جمع گرایی بیش از حد، و توانایی متولدین این ماه برای القای زندگی و حیات حتی در کسل کننده ترین موقعیت ها، باعث می شود بتوانند رهبران فوق العاده ای شوند. این افراد همچنین در شغل هایی که در آن نیاز به تحرک، انگیزش و خلاقیت زیاد است هم موفق خواهند شد. رسانه های گروهی، تدریس، هنر، و تبلیغات از جمله کارهایی است که به خوبی از عهده ی آن برمی آیند. آنها همچنین می توانند رئیس جمهور، مدیر و رئیس و ویراستارهای فوق العاده ای شوند.

برج سنبله (شهریور)
تکیه کلام متولدین این ماه "تجزیه و تحلیل کن!" است. با توجه به همین علامت کارهایی به آنها داده شود تا بتوانند این نیاز درونی خود را برای تحقیق و تحلیل ارضاء کنند. تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی بهترین شغل های مناسب برای آنهاست.

برج میزان (مهر)

این اسونگران خوش زبان در زمینه هایی قابلیت دارند که بتوانند از این سرمایه ی خدایی خود استفاده کنند. متولدین این ماه بهترین سیاستمداران، مشاوران تحصیلی و آموزشی، دلالان، و مشاوران خواهند بود. آنها افرادی منصف و بااخلاق هستند، و در شغل های که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد.

برج عقرب (آبان)
متولدین این ماه افرادی بسیار فردگرا هستند. آنها دوست دارند به سبک و مرام خود کار کنند و کسی در کار آنها دخالت نکند. به طور خلاصه بگویم، از رئیس و آقا بالا سر داشتن متنفرند. آنها می توانند موسسان شرکت، تاجران، مدیران، مشاوران خوبی باشند.

برج قوس (آذر)
متولدین این ماه عاشق مسافرت و دوستیابی هستند و بسیار خوش صحبت هستند. به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق شوند. آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریابان موفقی خواهند بود. در هر کاری که با مشتری و ارباب رجوع سروکار داشته باشد، آنها موفق خواهند بود.

برج جدی (دی)
متولدین این ماه اشتیاق چندانی برای انجام کارهای بزرگ ندارند، و دوست دارند به حال خود باشند. آنها با اشیاء و لوازم بیجان رابطه ی بهتری برقرار می کنند تا آدم ها. شغل های مورد علاقه ی آنها کارهای نرم افزاری کامپیوتر، و مهندسی فناوری اطلاعات است. آنها مکانیک ها و تعمیرکارهای خوبی خواهند شد.

برج دلو (بهمن)
متولدین این ماه افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر هستند. بهتر است آنها در قسمت برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به کار گمارده شوند. علاوه بر اینها، آنها ستاره شناسان، فالبینان، و طالع بینان بسیار خوبی خواهند شد. بله، آنها بیش از سایر مردم می توانند آینده نگری کنند.

برج حوت (اسفند)
متولدین این ماه دنباله روهای بسیار خوبی هستند. آنها می توانند با کمک گرفتن و پیروی از کتاب راهنما، دشوارترین کارها را هم انجام دهند. آنها نایب رئیس جمهور، نایب وزیر و نایب رئیس و معاونان خوبی خواهند شد

۱۳۸۸ خرداد ۷, پنجشنبه

sms عاشقانه

اگه بگی دوسم نداری جوجو میشم می رم تو باغچه اونقدر جیکجیک میکنم تا پیشی بیاد بخورتم

در خواب ناز بودم شبی .... دیدم کسی در می زند ..... در را گشودم روی او .... دیدم غم است در می زند ..... ای دوستان بی وفا .... غم با این همه بیگانگی ... هر شب به ما سر میزند .

فراموش نکن که تو برای دنیا یک نفر هستی ..... اما اینو خوب بدون که برای یک نفر همه ی دنیا هستی

همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته

چرا وقتی بارون میگیره دل آدما میگیره اما وقتی دل آدما میگره بارون نمی گیره؟

اگه یه روز رفتی و دیگه بر نگشتی بهت قول نمیدم منتظرت بمونم اما ازت میخوام هر موقع بر گشتی یه شاخه گل روی قبرم بزار

گفتم غم تو دارم گفتا چشمت درآید گفتم که ماه من شو گفتا دلم نخواهد

از من پرسید عشق چیست ؟ گفتم : عطش گفت: آنرا دیده ای ؟ گفتم نه در آن سوخته ام

گل عشق تو هستم شبنمم باش .... دلم دنیای زخمه مرحمم باش .... ز درد بی کسی قلبم شکسته .... به شهر بی کسی ها همدمم باش

اگه بگی دوسم نداری جوجو میشم میرم تو باغچه اونقدر جیک جیک میکنم تا پیشی بیاد بخورتم

عشق امانت با ارزشي ست که هر کسي تو قلبش ميزاره براي همينه که هر وقت بخواي عشقت رو از کسي پس بگيري بايد قلبشو بشکوني.

.هر وقت صداي اس ام اس گوشي ات را شنيدي فکر نکن يکي داره برات اس ام اس ميزنه بدون که يکي بيادته.

مي خواستم واسه از دست دادنت گريه کنم ولي ديدم تمام اشکهايم را براي به دست اوردنت ريخته بودم

هر وقت دل شکستي يه ميخ به ديوار بکوب و هر وقت دل به دست آوردي يه ميخ از ديوار در بيار . اما بدون جاي ميخ هميشه مي مونه.

هر کس بد ما به خلق گويد ما سينه او نمي خراشيم ماخوبي او بلند گوييم تا هر دو دروغ گفته باشيم.

مارا یک دل از خوبان جدا نیست .. ولی صد حیف خوبان را وفا نیست .... به دوستان دل سپردن کار سهل است ... زدوستان دل بریدن کار ما نیست ....

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست .... بین من و عشق تو فاصله ای نیست .... رفتی تو ، خدا پشت و پناهت ..... بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست.

یا من زنده نیست ... یا زندگی همین است .... گرزندگی همین است ... بر مرگ آفرین باد .

چندی است که بیمار وفایت شده ام .... در بستر غم چشم به راهت شده ام .... این را تو بدان اگه بمیرم روزی .... مسئول تویی که مت فدایت شده ام ..

همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظه ی زندگی آدم توسط کسی ساخته میشه که شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین لحظه زندگیت را برایت ساخته است.

به چشمانت بیاموزکه هر کس ارزش دیدن ندارد.

دوست داشتن دل میخواد نه دلیل .... دوست دارم از ته دل بی دلیل.

ای خدا من چیزی دارم که تو در عرش خو نداری منم تو را دارم و تو خود را نداری



ميگي گل رو دوست داري ولي ميچينيش... ميگي بارون رو دوست داري ولي با چتر ميري زيرش... ميگي پرنده رو دوست داري ولي تو قفس ميندازيش... چه جوري ميتونم نترسم وقتي ميگي دوستم داري؟؟؟



رسم زمونه : تو چشم ميذاري من قايم ميشم .........اما تو يكي ديگه رو پيدا ميكني



آسمون به ماه ميگه :عشق يعني چي ماه ميگه يعني بودن درآغوش تو ماه ميگه: توبگو عشق يعني چي آسمون ميگه انتظار ديدن تو



قلبم رو شكستي ولي من بيشتر از قبل دوستت دارم ميدوني چرا ؟؟؟ چون حالا هر تيكه از قلبم تورو جداگونه دوست داره


اگه تونستی پر کلاغ ها رو سفید کنی برف رو سیاه کنی یه بوسه به آتش بزنی یه نفس عمیق زیر آب بکشی اون موقع من می تونم تو رو فراموش کنم



پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت بيچاره از اين عشق سوختن آموخت فرق منو پروانه در اينست پروانه پرش سوخت ولي من جگرم سوخت


عشق مثل يک ساعت شني مي ماند همزمان که قلب را پر مي کنذ مغز را خالي مي کند!



به خدای عاشقان سوگند که اگر بدانم که دو سم نداری گریه نمی کنم بلکه آرزو می کنم کسی را دوست بداری که دوستت نداشته باشد.



دوست داشتن دل می خواهد نه دلیل ... بی دلیل دوستت دارم



غرورت را به خاطر دل کسی بشکن ... ولی هیچ وقت دل کسی را که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن



عاشقانت همه نام و نشانی دارند .... آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم



برو روی پشت بام ببین از کدوم طرف داره باد می وزه ... صورتت رو بگیر طرفش ... یه بوس فرستادم بگیرش..



روز اول اتفاقی دیدمت ..... روز دوم الکی چشم به چشت افتاد ..... هفته بعد دزدکی نگاهت کردم..... ماه بعد شانسی به دلم نشستی .....حالا سالهاست که یواشکی دوست دارم....



کاش می شد بوسه بارانت کنم .... جان عشق را به قربانت کنم ..... ای که دور از من در قلب منی ..... با وفا باش که دنیای منی ...



می روم تا بخوابم که شاید تو را در خواب ببینم.... اگر تو را در خواب دیدم ... فرداشب زودتر می خوابم تا تو را بیشتر در خواب ببینم و اگر بدانم مردگان هم خواب میبینند .... میمیرم تا همیشه تو را ببینم.



گرچه از دوری این فاصله ها مایوسم.... از همین فاصلهی دور تو را می بوسم.


اگر رفتم تو یادم کن ... اگر مردم تو خاکم کن ... اگر ماندم به مهر خود شادم کن.


من آهنگ غریب روزگارم.... غم در انتهای سینه دارم .... تمام هستیم یک قلب پاک است .... که آن را زیر پایت می گذارم.



فکر نکن که هرکی به یادته خیلی دوست داره ... اینو بدون که هر کی دوست داره خیلی به یادته


همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوست داره ... اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته.



ناپلون میگه : همیشه حرفی رو بزن که بتونی بنویسیش ... همیشه یه چیزی رو بنویس که بتونی پاش امضاء کنی ... همیشه چیزی رو امضاء کن که بتونی پاش بایستی ... پس دوست دارم به اندازه یه دنیا... امضاء ...



هر وقت دل تنگ ميشم پشت در قلبت هي در مي زنم ، پس هر وقت قلبت ميزنه بدون دلم برات تنگ شده



اگر چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم ..... اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ...... ما اگه دلم تو رو خواست چی کارش کنم؟؟؟؟؟؟



غروب بود

آفتابگردان به دنبال خورشيد مي گشت

ناگهان ستاره اي چشمک زد

آفتابگردان با اخم سرش را به زير انداخت...

گل ها هرگز خيانت نمي كنند



قلب من در شهر چشمان شما جامانده است / قدر یک شب هم که شده از او پرستاری کنید>؟



توی زندگی قلبت اونقدر زندونی ها رو اذیت می کنم تا مجبور بشی منو بندازی تو زندون انفرادیت...



ای کاش اگه کسی به دلمون پا میگذاشت دلمون رو تنها نمی گذاشت......ای کاشاگه کسی روزی دلون رو تنها میگذاشت رد پاشو روی قلبمون جا نمی گذاشت



یکی بود یکی نبود ..... اون که بود تو بودی .... اون که تو قلب تو نبود من بودم.



.یکی داشت یکی نداشت ..... اون که داشت تو بودی اون که جز تو کسی رو نداشت من بودم



یکی خواست یکی نخواست .... اون که خواست تو بودی اون که نخواست از تو جدا بشه من بودم .



/\-/\

(=^+^=)

\(\--/)

ببخشید پیشی من پریده تو موبایل شما !! آخه تا بحال جیگری مثل تو رو ندیده



میگن لبخند ربطی به مرگ نداره... ولی تو واسه من بخند تا برات بمیرم



در گورستان سلیبی میگذارم تا همه بدوننددر آنجا مرده یی هست..... پس تو هم بر گردن من سلیبی بیاویز تا همه بدونندگورستان من قلب توست



به یاد آشنایان آشنا باش .... به پیوندی که بستیم با وفا باش ... همیشه به یاد تو در خاطرم هست .... تو هم هر جا هستی یاد ما باش.



از طرف اونیکه تنهاست ... تنها اومده .... تنها میره ....تنهاش میزارن ... تنها نمی ذاره ... تنها یه آرزو داره .... اونم اینه کا تو تنهاش نذاری.



خوش بخت ترین پسر کسیه که اولین عشق یه دختر باشه

خوش بخت ترین دختر کسیه که آخرین عشق یه پسر باشه



------.

o.

\/

JL

ببین از بس بهم اسمس ندادی خودمو دار زدم


* * * * * * * *

* * * *

* /-/ *

/-/

/-/

/-/

سلام خوبی؟ شب شده نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی(ماه من)


>-->-o

o-<--<

>-->-o

>-->-o

o

<> این منم

\/

اون بالایی ها هم اونایی اند که به تو نگاه چپ کردند.

/),,/)

(" :")

(,,)-(..)

یه بوس بده

(/,,(/

(":" )

(,,)-(..)

یکی اینور

/),,/)

( ":")

(,,)-(..)

یکی اونور


محبت مثل سکه میمونه که اگر بیفته توی قلک دل دیگه نمیشه درش آورد اگر هم بخوای درش بیاری باید دل رو بشکنی



به هم که میرسیم ۳ نفر میشیم: من و تو و شادی

وقتی از هم دور میشیم ۴ نفر میشیم:من و تنهایی ، تو و خاطرات



۵ راه عزیز تر شدن

.

.

تو که خودت عزیز ترینی دنبال چی می گردی



میگن خدا ابر رو گریه میندازه تا گل بخنده ، پس هر وقت بارون اومد یادت نره بخندی



به لوتی میگن آب بده ، دریا میده

بهش میگن گل بده ، گلستان میده

بهش میگن معرفت ، عشق ، صفا ، صمیمیت بده همش شماره تو رو میده



تست معرفت:

اگه دوسم داری یه جوک برام بفرست

اگه عاشقمی بهم زنگ بزن

اگه برات مهمم یه اس مس خالی بده

اگه از من خوشت نمی یاد هیچ کدوم و انجام نده



آسمان با دیگران صاف است و با ما ابر دارد .

می شود روزی صاف با ما اما صبر دارد



سلام از شرکت فرش مزاحمتون میشم

اجازه میدین دلمو فرش زیر پاهاتون کنم



سلام میشه شماره حساب قلبتون رو بدین

آخه می خوام کمی محبت بریزم به حسابتون



ميشه مثل يه قطره اشك بعضيا رو از چشمت بندازي .... ولي هيچ وقت نمي توني جلوي اشكي رو بگيري كه با رفتن بعضيا از چشمت جاري ميشه


من يه ليوان چاي داغ رو به تو ترجيح مي دم . چون چاي فقط زبونم رو مي سوزونه . ولي تو دلمو


اشکي که بي صداست / پشتي که بي پناست / دستي که بسته است / پايي که خسته است / دلي که عاشق است / حرفي که صادق است / شعري که بي بهاست / شرمي که اشناست / دارايي من است / ارزاني شماست


نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد نگاهم کرد در نگاهش هزاران شوق

عشق را ديدم نگاهم کرد دل به او بستم نگاهم کرد

ولي بعد ها فهميدم که فقط نگاهم مي کرد

هميشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش ميگيره جلوي همه گريه کنه


عشق گلي است كه اگر آن را به قصد تجزيه و تحليل پرپر كنيد، هرگز قادر نخواهيد بود كه آن را دوباره جمع كنيد


هيچ وقت رازت رو به کسي نگو. وقتي خودت نميتوني حفظش کني چطور انتظار داري کسي ديگه‌اي برات راز نگهدار


به من ميگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگويي بمير مي ميرم . . . . . . . باورم نمي شد . . . . فقط براي يک امتحان ساده به او گفتم بمير . . . ! سالهاست که در تنهايي پژمرده ام کاش امتحانش نمي کردم



عشق گلي است كه اگر آن را به قصد تجزيه و تحليل پرپر كنيد، هرگز قادر نخواهيد بود كه آن را دوباره جمع كنيد

شاید کسی رو که با تو خندیده فراموش کنی
اما کسی روکه با تو اشک ریخته هرگز



عشق يعني کوچک کردن دنيا به اندازه يک نفر يا بزرگ کردن يک نفر به اندازه دنيا


عشق گلي است که دو باغبان آن را مي پرورانند



من نمي تونم براي كسي كه دوستش ندارم گل ببرم ولي مي تونم براي كسي كه دوستش دارم ولي اون نداره گريه كنم


عاشق آن نیست که هر دم طلب یار کند
عاشق آنست که دل را حرم یار کند!



سلام من یه بوس کوچولو هستم
میتونم چند لحظه روی لپ شما استراحت کنم ؟



بهت نمي گم دوست دارم ، ولي قسم مي خورم دوست دارم ،
بهت نمي گم كه هر چي بخواي بهت مي دم ، چون همه چيزم تويي ،
نمي خوام خوابتو ببينم ، چون تو خيلي خوش تر از خوابي ،
اگه يه روزي چشمات پر از اشك شده دنبال يه شونه گشتي كه گريه كني ، صدام كن
، بهت قول نمي دم كه ساكتت كنم منم پا به پات گريه مي كنم ،
اگه دنبال مجسمه سكوت مي گشي تا سرش داد بزني ، صدام كن قول ميدم ساكت بمونم
، اگه دنبال خرابه مي گشتي تا نفرتتو توش خالكي كني ، صدام كن ، قلبم تنها
خرابه ي وجود توست



خيلي سخته که بغض داشته باشي ، اما نخواي کسي بفهمه ... خيلي سخته که
عزيزترين کست ازت بخواد فراموشش کني ... خيلي سخته که سالگرد آشنايي با عشقت
رو بدون حضور خودش جشن بگيري ... خيلي سخته که روز تولدت ، همه بهت تبريک بگن
، جز اوني که فکر مي کني به خاطرش زنده اي ... خيلي سخته که غرورت رو به خاطر
يه نفر بشکني ، بعد بفهمي دوست نداره ... خيلي سخته که همه چيزت رو به خاطر
يه نفر از دست بدي ، اما اون بگه : نمي خوامت



می دوني چرا وقتي ميخواي بري تو رويا چشمهات رو ميبندي؟؟؟؟ وقتي ميخواي گريه کني چشمهات رو ميبندي؟؟؟ وقتي ميخواي کسي رو ببوسي چشمهات رو ميبندي؟؟؟؟ چون قشنگ ترين چيز هاي اين دنيا قابل ديدن نيست


شاخه گل برات مي فرستم ? تا طبيعي آخريش مصنوعي يه کارت ميزنم بهش که روش نوشته : تا وقتي آخرين گل پژمرده بشه دوستت دارم



اگه کسي رو دوست داري نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زود گذرند. پس براش آسمون باش که هميشه بالاي سرش باشي



من این اس ام اس رو نفرستادم ٬ موبایلم خودش فرستاد ٬ مثل اینکه موبایلم خاطر خواه موبایلت شده!


اگه من و تو دوتا برگ باشيم، هنگام خزان من زودتر از تو ميشکنم تا زماني که مي‌افتي در آغوشم بگيرمت



هيچگاه آخرين نگاهت را فراموش نمي کنم نگاهي سرشار از
عشق صميميت و محبت .امروز سالها از آن روز مي گذرد ولي تو هر گز بر نگشته اي ..صدايت در گوشم زمزمه مي شود و نگاهت در ذهنم مجسم ولي من تو را مي خواهم نه خيالت را


قلبم رو شكستي ولي من بيشتر از قبل دوستت دارم ميدوني چرا ؟؟؟ چون حالا هر تيكه از قلبم تورو جداگونه دوست داره


میدونی تنها هديه ای که احتياج به بسته بندی نداره چیه؟ اون محبته


گفتم بـه گـل زرد چــــــرا رنـگ منـي
افسرده و دلتنگ چــرا مـثـــل منــــي
من عاشق اويـم که رنـگـم شـده زرد
تو عاشق کيستي که هم رنگ منی


برات یه هدیه دارم ##**#####**## این یه سیم خارداره. بپیچ دورت تا کسی دستش به گل من نرسه



همه ي مداد رنگي ها مشغول بودند...به جز مداد سفيد...هيچ کسي به او کار نمي داد...همه مي گفتند:{تو به هيچ دردي نمي خوري}...يک شب که مداد رنگي ها...توي سياهي کاغذ گم شده بودند...مداد سفيد تا صبح کار کرد...ماه کشيد...مهتاب کشيد...و آنقدر ستاره کشيد که کوچک وکوچک و کوچک تر شد...صبح توي جعبه ي مداد رنگي...جاي خالي او...با هيچ رنگي پر نشد



گویند که مکتب عشق را 10 کلاس است 1-نگاه 2-عشق 3-مهر و محبت 4-عاطفه و احساس 5-دوستی 6-خواستن 7-بوسه 8-ازدواج 9-زندگی 10-مرگ!!!



براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو. براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه. براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن . براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير . براي عشق وصال كن ولي فرار نكن . براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن . براي عشق بمير ولی دل اون رو نكش . براي عشق خودت باش ولي خوب باش



بوسه اسم است چون عمومي است بوسه فعل است چون هم لازم است هم متعدي بوسه حرف تعجب است چون اگر ناگهاني باشد طرف مقابل را مات و مهبوت ميکند بوسه ضمير است چون از قيد انسان خارج نيست بوسه حرف ربط است چون 2 نفر را به هم متصل ميکند


بزرگترين گناه: سکوت... بزرگترين شجاعت: بگويي دوستت دارم... بزرگترين سرمايه: دوست... بزرگترين اسرار: صداقت... بزرگترين افتخار: عاشق شدن... بزرگترین هنرعاشق ماندن


دوست دارم تو سیب باشی و من چاقو پوستتو بکنم می دونی چرا؟؟؟ چون چاقو بخواد پوست سیب رو بکنه باید همش دورش بگرده



اگه یه روز شاد بودی آروم بخند تا غم بیدار نشه و اگه یه روز غمگین شدی آروم گریه کن تا شادی نا امید نشه !

تو کار و زندگی و خونه نداری که ۲۴ ساعت تو قلب منی



اگر از تعداد قطرات باران کم شده و یا از قطرات اشکی که ریخته می شود کم شود یک اندازه از رفاقت من با شما کم نمی شود .



آسمان با دیگران صاف و با ما ابر دارد ..... می شود روزی با ما صاف امام صبر دارد .



تقدیم به شمعی که پروانه اش منم .... تقدیم به طلوعی که آفتابش منم و تقدیم به دوستی که دوستدارش منم



از شرکت فرش مزاحمتون میشم اجازه میدین دلمو فرش زیر پاهاتون کنم



سلام شماره حساب قلبتو بده میخوام کمی محبت بریزم به حسابت



چنان کاری غمت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد.



دوستت دارم بی نهایت در رفاقت با صداقت تا قیامت......



تو دنیا ۴ چیزو دوست دارم

۱)تو آسمون خدا رو

۲) در زمین خودم رو

۳)در خودم قلبم رو

۴) تو قلبم تو رو




سر كلاس ادبيات معلم گفت :

فعل رفتن رو صرف كن

گفتم : رفتم ...رفتي ...رفت

ساكت مي شوم ، مي خندم ،

ولي خنده ام تلخ مي شود

معلم داد مي زند : خوب بعد ؟ ادامه بده

و من مي گويم : رفت ...رفت ...رفت

رفت و دلم شكست ...غم رو دلم نشست

رفت و شاديم مُرد ...

شور و نشاط رو از دلم برد

رفت ...رفت ...رفت

و من مي خندم و مي گويم :

خنده تلخ من از گريه غم انگيز تر است

كارم از گريه گذشته كه به آن مي خندم


عشق يعنی با غم الفت داشتن

سوختن با درد نسبت داشتن

عشق دريک جمله يعنی انتظار

انتظار روز رجـــعت داشتن

عشق يعنی مستی و ديوانگی

عشق يعنی در جهان بيگانگی

عشق يعنی شب نخفتن تا سحر

عشق يعنی سجده ها با چشمان تر

عشق يعني سر به در آويختن

عشق يعنی اشک حسرت ريختن

عشق يعنی در جهان رسوا شدن

عشق يعنی مست و بی پروا شدن

عشق يعنی سوختن يا ساختــن

عشق يعنی زندگی را باختن

عشق يعنی انتـــظار و انتـــظار

عشق يعنی هرچه بينی عکس يار

عشق يعنی ديـده بر در دوختـن

عشق يعنی در فراقش سوختن

عشق يعنی لحظه های التهاب

عشق يعنی لحظه های ناب ناب

عشق يعنی با پرستو پر زدن

عشق يعنی آب بر آذر زدن

عشق يعنی سوز نی آه شبان

عشق يعنی معنی رنگين کمان

عشق يعنی با گلي گفتن سخن

عشق يعنی خون لاله بر چمن

عشق يعنی شعله بر خرمن زدن

عشق يعنی رسم و دل برهم زدن

عشق يعنی يک تيمم يک نماز

عشق يعنی عالمی راز و نياز

عشق يعنی چون محمد پا به راه

عشق يعنی همچو يوسف قعر چاه

عشق يعنی بيستون کندن به دست

عشق يعنی زاهد اما بت پرست

عشق يعنی همچومن شيدا شدن

عشق يعنی قلــه و دريا شدن

عشق يعنی يک شقايق غرق خون

عشق يعنی درد ومحنت دردرون

عشق يعنی يک تبلور يک سرود

عشق يعنی يک سلام و يک درود

عشق يعنی جام لبريز از شراب

عشق يعنی تشنگی يعنی سراب

عشق يعنی حسرت شبهای گرم

عشق يعنی ياد يک رويای نرم

عشق يعنی غرقه گشتن در سراب

عشق يعنی حلقه های بی حساب

عشق يعنی تا ابد بی سرنوشت

عشق يعنی آخــرخط بهـشــت

عشق يعنی گم شدن در لحظه ها

عشق يعنی آبـی بی انتـــها

عشق يعنی زرد تنها و غريب

عشق يعنی سرخی ظاهر فريب

عشق يعنی تکيه بر بازوی باد

عشق يعنی حسرتت پاينده باد

عشق يعنی هرزمان تنها شنيدن نام او

عشق يعنی هرچه گفتن هرچه کردن بهراو


تو را با تیشه عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم.... از آن پس تو را چون بت پرستیدم....



عزیزم به اندازه گل دو ستت ندارم چون پژمرده می شوی .... به اندازه عمرم دوست ندارم چون یک روز تمام می شوی..... به اندازه آسمان دوستت دارم چون تا قیامت هست و تا قیام قیامت دوستت دارم.



عهد کردم اگر بوسه دهی توبه کنم ..... که دگر باره از این گونه گناهان نکنم ...... چون که برخواست لبانم ز لبانت...توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم....



دوست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد .... دوست آن است که هر لحظه بیادت باشد ....



اسمت را چون گل گذاشتم ترسیدم پژمرده شوی ..... گذاشتم خورشید ترسیدم غروب کنی ..... تصمیم گرفتم بزارم جونم که اگه رفتی با هم بریم....



میدونی فرق تو با اشک چیه؟؟؟ اشک یه روز از چشم می افته اما تو هرگز ....



اگه گفتی امروز چه روزیه؟؟؟؟

زیاد فکر نکن

امروز روزیه که دلم واست تنگ شده...



ما را یک دل ز خوبان جدانیست ..... ولی صد حیف خوبان را وفا نیست ...... به دوستان دل سپردن کار سهل است.....ز دوستان دل بریدن کار ما نیست....


دوستت دارم به ۱۷ زبان:

English : I Love You

Romanian : Te iu besc

Persian : Tora doost daram

Italian : Ti amo

German : Ich liebe Dich Turkish : Seni Seviyurum

French : Je t'aime

Greek : S'ayapo

Spanish : Te quiero

Hindi : Mai tumase pyre karati hun

Arabic : Ana Behibak

Iranian : Man doosat daram

Japanese : Kimi o ai shiteru

Yugoslavian : Ya te volim

Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida

Russian : Ya vas liubliu


همه می گفتند عاشقی یک شب است و هزار شب پشیمانی .اکنون هزار شب است که پشیمانم چرا یک شب عاشق نبودم


دردناک تر از یه درد نداشتن یه همدرده !!!




میـخوام یه قـصری بـسـازم

پنجره هـــــاش آبی بــاشه

من بـــاشم و تــو باشی و

یک شب مهتـــــابی باشه

امشب میـخوام از آســمون

یــاسـای خـوشبــو بچیـنـم

امشب میخوام عکس تو رو

تــو خــواب گلــها بـبـیـنـــم

کــاشکی بدونـی چشماتو

به صـد تــا دنیــا نمــی دم

یه مــوج گیـســوی تــو رو

به صد تـــا دریــا نمـی دم

کــاش تــو هوای عاشقی

همـیـشه پیـشـم بـمونـی

از تــو کــتــــاب زنــدگــی

حـرفــای رنـگــی بخـونـی

حـتـی اگــه دلـت نــخـواد

اســم تــو، تـــو قلب منه

چـهـره ی تـو یــادم مـیاد

وقتــی کـه بـــارون میزنه

امـشب میـخوام بـرای تو

یه فـال حـــافـظ بـگـیــرم

اگـر که خـوب در نـیـــومد

بـه احـتـرامــت بـمـیــــرم

امشب میخوام تو آسمون

عکس چشـات و بـکـشم

اگـــر نـگـــاهم نـکـنــــی

نـــاز نـــگـــاتــو بـکـشـم

می خوام تو رو قسم بدم

به جـون هر چی عـاشقه

به جون هرچی قلب صاف

رنـگ گــــــل شــقــایـقـه

یه وقـتـی که مـن نـبـودم

بـی خـبـر از اینـجـــا نـری

بـدون یــه خـــــدافـظـــی

پــر نـزنـی تـنـهـــا نــــری

وقتـی که اینـجـــا بمـونی

بـارون قـشــنگ و نم نمه

هـوای رفتـن کـه کـــنـی

مـرگ گــلای مـریـمـــــه

............................

.................

...........

مریم حیدر زاده







سر کلاس رياضي بود که استاد دو خط موازي کشيد رو تخته. خط پاييني نگاهي به خط بالايي کرد تو دلش عاشقش شد. خط بالايي هم نگاهي به خط پاييني کرد تو دلش عاشقش شد. در همين هنگام بود که استاد داد زد دو خط موازي هيچ وقت به هم نمي رسن !!!!؟؟؟؟؟؟



توای زیبا ترین شعر رهایی .... تو ای گلبرگ سرخ آشنایی .... میان کوچه های قلب تارم ...... به دنبال تو میگردم کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟



زندگی اجبار است ..... مرگ انتظار است ..... عشق یک بار است ...... جدایی دشوار است



هرگز عشق را گدايي نکنيد زيرا هيچگاه چيز با ارزشي به گدا داده نمي شود


هيچ كس ويرانيم را حس نكــرد
وسعت تنهائيــم را حـس نكــرد
در ميان خنده هـــــاي تلخ مــن
گريه پنهـــانـــيم را حـــس نكرد
در هجوم لحظه هاي بي كسي
درد بي كس ماندنم راحس نكرد
آن كـه با آغـــاز مــن مانوس بود
لحظه پــايـانـيم را حـس نـكرد ..



می دونی رفتـن تـــــو
تـــوی تـقــدیر مـنـــــه
گریه هـای بـی صـــدا
سهـم فـردای مــنـــــه

می دونی اشکای من
مـث بـارون مـی بــارن
آخـه تـو کـه نـبــاشـی
دیـگـه مـــانــع نـــدارن






اگه یه شب به آسمون نگاه کردی و ستاره ای ندیدی حاضرم تا صبح بیدار بمونم و برات چشمک بزنم تا تک ستاره ی تو باشم .


میدونی زیبا ترین خط منحنی چیه ؟ لبخندیه که بی اراده رو لبات نقش ببنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه دوستت دارم .


تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم ..... یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو باد......


روزگاریست که سخت گرفتار توام ......فکر من باش که در این گوشه گرفتار توام ......من شنیدم که طبیب دل بیمارانی ..........پس طبیب دل من باش که بیمار تو هستم


زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت ....... حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی .......جدایی سخت است نه به سختی تنهایی ....


یه نصیحت : مواظب خودت باش ...... یه خواهش : اصلا عوض نشو ...... یه دروغ : دیگه دوستت ندارم ....... یه حقیقت: دلم برات تنگ شده


دوست داشتمم اشک چشمات می شدم. میدونی چرا ؟ .... چون 1- تو چشات متولد می شدم . 2- روی گونه هات زندگی میکردم . 3- روی لبات جون می دادم و میمردم.


برای تو اگه موبایلت و بر عکس کنی sooq .... sooq


سلام هر وقت دلت برام تنگ شد بیا پایین

.

.

.

ای وای عزیزم چقدر زود دلت واسم تنگ شد


در کدامين ايينه مي توان تو را جستجو کرد ؟!!! در کدامين چشمه زلال مي توان تو را ديد ؟!!! در کدامين راه نرفته تو را مي توان پيمود ؟!!! سهم من از تو چيست.... گلدان خالي کنار پنجره ....


خدا به تو دو تا پا داد تا با آنها راه بروي. دو تا دست داد تا نگه داري. دو گوش براي شنيدن و دو چشم براي ديدن داد ولي چرا فقط يک قلب به تو داد؟ چون قلب دوم تو رو به کس ديگري داد تا تو آن را پيدا کني


امشب به قصه ی دل من گوش میکنی فردا مرا چو قصه فراموش میکنی


وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه ؟ زود دستمو بالا بردم و گفتم یک بخش ' اما از وقتی تو رو شناختم فهمیدم عشق سه بخشه : عطش دیدن تو ................ شوق با تو بودن............... و اندوه بی تو بودن


واست يه دسته گل فرستادم با هزار مصيبت در ميان اون همه گل تونستم يه گل مصنوعي بزارم و در آخر برات بگم تا خشک شدن آخرين گل دوست دارم


وقتي گريه کردم گفتند بچه اي وقتي خنديدم گفتند ديوونه اي وقتي جدي بودم گفتند مغروري وقتي شوخي کردم گفتند سنگين باش وقتي حرف زدم گفتند پرحرفي وقتي ساکت شدم گفتند عاشقي حالا هم که عاشقم مي گويند : گناهه


همه ميگن وقتي مي خواي به عشقت برسي بايد از همه دنيا بگذري اما وقتي همه دنياي من تويي چطوري بايد ازت بگذرم


كاش ميشد بر جدايي خشم كرد شاخه هاي نسترن را با تواضع پخش كرد كاش ميشد خانه اي از مهر ساخت مهرباني را در آن سرمشق كرد روي دلهايي حقيقي نقش كرد


اگر خنده از لبهايم گريزد" اگر اشك از چشمهايم گريزد" اگر از گريه دريايي بسازم" اگر از خنده رويايي بسازم" لحظه اي از ياد تو دور نخواهم ماند


هرگزبراي عاشق شدن به دنبال باران و بابونه نباشي گاهي در انتهاي خارهاي يك كاكتوس به غنچه اي مي رسي كه ماه را بر لبانت مي نشاند


خدا به تو دو تا پا داد تا با آنها راه بروي. دو تا دست داد تا نگه داري. دو گوش براي شنيدن و دو چشم براي ديدن داد ولي چرا فقط يک قلب به تو داد؟ چون قلب دوم تو رو به کس ديگري داد تا تو آن را پيدا کني


تا حالا کفشاتو نگاه کردي دو تا عاشق دو همراه که بي هم ميميرن با هم خاکي مي شن بدون هم زير بارون نمي رن کاش آدما کمي از کفشاشون ياد بگيرن


بايد گرفتارم شوي تا من گرفتارت شوم از جان و دل يارم شوي تا عاشق زارت شوم من نيستم چون ديگران بازيچه بازيگران اول به دامت اورم انگه گرفتارت شوم


زندگي سخت نيست ما سختش ميکنيم عشق قشنگ نيست ما قشنگش ميکنيم دل ما تنگ نيست ما تنگش ميکنيم دل هيچکس سنگ نيست ما سنگش ميکنيم


چقدر دوست داشتم يك نفر از من مي پرسيد چرا نگاه هايت آنقدر غمگين است ؟ چرا لبخندهايت آنقدر بي رنگ است ؟ اما افسوس ... هيچ كس نبود هميشه من بودم و من و تنهايي پر از خاطره . آري با تو هستم .. با تويي كه از كنارم گذشتي... و حتي يك بار هم نپرسيدي چرا چشم هايت هميشه باراني است


گفتند: مسافري آمده از راهي دور وبا خودش باران آورده، باران عشق! وتوسراسيمه آمدي. مسافر باراني عشق را در دستهاي تو گذاشت ورفت. وتواما.... با دستهايت چه کردي؟!


هيچوقت به چشمات راز دلت رو نگو چون راز نگه نمي دارد و گريه مي كند


اگه تورو خواستن اشتباهه ... اگه باتوبودن اشتباهه ... اگه عاشق توبودن اشتباهه ... اگه واسه تومردن اشتباهه ... پس توبهترين و قشنگترين اشتباه زندگي من هستی


كنارتو آشيانه مي كنم فضاي آشيانه را پر از ترانه مي كنم كسي سؤال مي كند به خاطر چه زنده اي ومن براي زندگي تورا بهانه مي كنم



یک بار از کنار دریا رد شدی .... یک عمر امواج دریا هی میرن و میان تا جای پاهات رو ببوسن


می دونی طبق آخرین آمار کم جمعیت ترین جای دنیا کجاست؟ ... نمی دونی؟ ... قلب منه چون تنها تو توشی


بهترين گلها براثر باد پاييزي پژمرده مي شوند بهترين دوستان و ياران بر اثر مرور زمان بي وفا مي گردند اين پژمردگي از گل نيست اين بي وفايي از دوست نيست بلكه از روزگار است


يادت باشه...گاهي وقت ها مثلا آخر شب ها که مي خواي بخوابي يه دل تنهايي هست که يکم اون ور تر مي تپه براي تو


هيچ کس ويرانيم را حس نکرد... وسعت تنهائيم را حس نکرد... در ميان خنده هاي تلخ من... گريه پنهانيم را حس نکرد... در هجوم لحظه هاي بي کسي... درد بي کس ماندنم را حس نکرد... آن که با آغاز من مانوس بود... لحظه پايانيم را حس نکرد


گويندغروب جاييست که آسمان زمين را مي بوسد من امشب میخواهم براي تو غروب ميکنم . کجايي زمين من؟؟؟؟؟؟


فردا صبح وقتي چشماي قشنگتو باز ميکني يادت باشه که شب قبل يکي به ياد تو چشماشو بسته



+ نوشته شده در ساعت توسط ناصر از یزد 4 پيام يار



قلبم راتقديمت ميكنم تا بداني بي رياترينم
اشكي براي اندوهت مي ريزم تابداني پر احساس ترينم
شوق وصال حس غريبي است
برايت ترسيم ميكنم حس خوشبختي را تا بداني خوشبخت ترينم
موجي از عشق را برساحل وجودت ميفرستم
تا بداني عاشق ترينم وشعرم را تقديمت ميكنم
تا بداني كه من ساده ترينم



برات یه هدیه دارم ##**#####**# # این یه سیم خارداره. بپیچ دورت تا کسی دستش به گل من نرسه


اي عشق گريه كن ولي به كسي نگو. براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه. براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن . براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير . براي عشق وصال كن ولي فرار نكن . براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن . براي عشق بمير ولي كسي رو نكش . براي عشق خودت باش ولي خوب باش


دونستي اشک گاهي از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسي مي توني هديه کني اما اشک رو فقط براي کسي مي ريزي که نمي خواي از دستش بدي


بزرگترين گناه: سکوت... بزرگترين شجاعت: بگويي دوستت دارم... بزرگترين سرمايه: دوست... بزرگترين اسرار: صداقت... بزرگترين افتخار: عاشق شدن... بزرگترین هنرعاشق ماندن



زيبا ترين گل با اولين باد پاييزي پرپر شد . با وفا ترين دوست به مرور زمان بي وفا شد . اين پرپر شد ن از گل نيست از طبيعت است و اين بي وفايي از دوست نيست از روزگار است


می خواستم اسمتو روی سینه ام خال کوبی کنم اما ترسیدم که صدای قلبم تورو اذیت کنه...


نگو بار گران بوديمو رفتيم. نگو نامهربون بوديمو رفتيم. آخه اينها دليل محکمي نيست. بگو با ديگران بوديم و رفتيم




تقصیر دلم چیست اگه روی تو زیباست..... زیباییت به بیان نیست که از روی تو پیداست.....من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم..... افسوس که یک لحظه تماشای تو رویا ست


وقتی دلت تنگ شد .... وقتی چشات تر شد .... وقتی دیگه نبود کسی .... نبود دیگه هم نفسی..... بدون که اینجا هست کسی ..... که تو واسش همه کسی....


شمع می سوزد و پروانه به دورش می چرخد ..... من که می سوزم و پروانه ندارم چه کنم...


داستان غم هجران تو را گفتم به شمع .... آنقدر سوخت که از گفته خود پشیمانم کرد



سلام

از برج مراقبت مزاحمتون میشم.... اگه قلبتون جای خالی داره اجازه فرود میخوام... اجازه هست؟


سر سبز ترین بهار تقدیم تو باد ..... آوای خوش هزار تقدیم تو باد..... گویند لحظه ای است روییدن عشق ..... آن هم شب عید تقدیم تو باد


میگن فردا خوشکل ترین و خوش تیپ ترین رو میگیرن .... تو یه وقت فردا نری تو خیابونا ....نمی گیرنت اونوقت ضایع میشی


داشتن دوست داشتنی ها مهم نیست..... مهم دوست داشتن دوست داشتنی هاست


وقتی بارون میاد برو زیر بارون بایست..... به تعداد دانه های بارون که میتونی بگیری دوسم داری ...... به تعداد دانه های بارونی که نمی تونی بگیری دوست دارم عزیزم


گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم ....... چه بگویم که غم از دل برود ولی تو نیایی



تو پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از پیشم نری .


همه میگند برای رسیدن به عشق باید از تموم دنیا بگذرم ولی تو که تموم دنیای منی چه طور ازت بگذرم؟


دقیقه طول میکشه یکی را پیچوند 1ساعت طول میکشه کسی رو دوست داشت 1 روز طول میکشه عاشق یکی شد ولی یک عمر طول میکشه یکی را فراموش کرد .


هیچ وقت از خدا نخواه که تموم دنیا رو بهت بده همیشه از خدا بخواه کسی را بهت بده که توهمه دنیاش باشی .


سعی کن کسی را دوست داشته باشی که قلب بزرگی داشته باشد تا برا جا کردن خودت توقلبش مجبور نشی خودت را کوچیک کنی


ساقیا امشب صدایم با صدایت ساز نیست یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست .


تو پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از پیشم نری .


من فقط تو را 15 تا دوست دارم به اندازه 7 تا آسمون 7تا دریا و 1 دنیا



كاشكي كه موبایلت بودم که هميشه تو دستات بودم .. ....كاشكي صفحه ی موبایلت بودم هميشه رخ به رخت بودم...... كاشكي كه کلیدهاش بودم که هميشه زير انگشتات بودم.......كاشكي كه بلند گوش بودم هميشه در گوشت بودم .......كاشكي پین کدش بودم هميشه توي فكرت بودم


غرورت را به خاطر دل كسي كه دوستش داري بشكن ولي هيچ وقت دل كسي را كه دوستش داري به خاطر غرورت نشكن


در شيريني بوسه غرق بوديم كه ناگهان شوري اشك رابر لبانم احساس كردم و فهميدم كه اين بوسه ي جدايست


دوست داشتن هميشه گـــفتن نيست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــريبانه ! اين درد مشترک من و توست که گاهي نمي توانيم در چشمهاي يکديگــر نگــــاه کنيم.


میگن اگر کسی را دوست داشته باشی نمی توانی توی چشماش زل بزنی نمی تونی دوریش و تحمل کنی نمی تونی بهش بگی که چقدر اونو می خوای نمی تونی بهش بگی که چقدر بهش نیاز داری نمی تونی بهش بگی چقدر به اون نیاز داری واسه همین عاشقا دیوونه میشن.


اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بهر رنج است اگر عاشق شدن یک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است.


دل برای بردن است ودلی را که نتوان برد ، جنسش خوب نیست.


یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق زهر بی سرو پایی نکنیم.


نه از خاکم نه از بادم نه در بندم نه ازادم نه ان لیلا ترین مجنون نه شیرینم نه فرهادم فقط مثل تو غمگینم فقط مثل تو دل تنگم اگر ابی تر از ابم اگر همزادمهتابم بدون تو چه بی رنگم چه بی تابم.


تو ميروي و من فقط نگاهت ميکنم ، تعجب نکن که چرا گريه نميکنم ، بي تو يک عمر فرصت براي گريستن دارم اما براي تماشاي تو همين يک لحظه باقي است


دوستت داشتم ...يادت هست ؟ ...گفتم دوستت دارم ...و تو گفتي كوچكي براي دوست داشتن ....رفتم تا بزرگ شوم ...اما انقدر بزرگ شدم كه يادم رفت دوستت داشتم


براي شکستنه يک شيشه يک سنگ کافيست ، براي شکستنه يک دل يک حرف کافيست و براي تمامه عمر يک دوست خوب کافيست


بدترين درد اين نيست كه عشقت بميره! بدترين درد اين نيست كه به اوني كه دوستش داري نرسي! بدترين درد اين نيست كه عشقت بهت نارو بزنه! بدترين درد اينه كه یکی بمیره بعد بفهمی تو تموم دنیاش بودی !


هميشه روي تو يه حساب ديگه مي کردم ... فکر نمي کردم اينقدر دو رو باشي ! اره ... تازه فهميدم تو يه آدم دو رو هستي ... يه روت ماه و يه روت گل ! يکي قشنگ تر از ديگري


يک دعا مي کنم بگين آمين.... خدايا آنکه در تنهاترين تنهاييم تنهاي تنهايم گذاشت خواهشي دارم... تو در تنهاترين تنهاييش تنهاي تنهايش نزار


اگر من ميتونستم يه آرزو داشته باشم من ميخواستم که اشک تو باشم زيرا در چشمت متولد ميشدم و روي لبهايت ميمردم... اما اگه تو اشکهاي من بودی من هرگز گريه نميکردم چون نميخواستم از دستت بدم!


وقتی چمدانش را به قصد رفتن بست نگفتم "عزیزم این کارو نکن"نگفتم" برگرد"ویکبار دیگر به من فرصت بده .وقتی پرسید دوستش دارم یا نه؟رویم را برگرداندم حالا اورفته ومن تمام چیزهایی را که نگفتم می شنوم.گفتم"گر راهت را انتخاب کرده ای من ان را سدنخواهم کرد اورا در اغوش نگرفتم و اشکهایش را پاک نکردم نگفتم اگر نباشی زندگی ام بی معنا خواهد بودفکر می کردم از تمامی ان بازیها خلاص خواهم شد اما حالا تنها کاری که می کنم گوش دادن به چیزهایی است که نگفتم.نگفتم بارانی ات را در ار....قهوه درست می کنم با هم حرف می زنیم."نگفتم جاده بیرون خانه طولانی.خلوت و بی انتهاست"گفتم "خدا به همراهت موفق باشی خدا به همراهت .او رفت و مرا تنها گذاشت تا با تمام ان چیزهایی که نگفتم زندگی کنم.



یکی بود یکی نبود... آنکه بود تو بودی .... اون که تو قلب تو نبود من بودم ....یکی داشت یکی نداشت .... اون که داشت تو بودی.... اون که جز تو کسی رو نداشت من بودم


:shekspier

همیشه به کسی فکر نکن که بتونی با اون زندگی کنی به کسی فکر کن که نتونی بدون اون زندگی کنی


:shekspier

همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست داشته باشه نه کسی که تو اون و دوست بداری


e

.

el

.

ela

elahi

elahi ghorbun on cheshat beram ke donbal sms migarde


sooq sooq

.

.

baraye to age goshito bar ax koni


یه چیزی رو خیلی وقته میخوام بگم روم نمیشه اما دیگه صبرم تموم شده میخوام دلو به دریا بزنم و بگم:

d

do

dose

doset

doseta=6ta یا doseta pas gardani ke bekhory adam mishi


برو به جهنم

.

.

چون فقط تویی که میتونی اونجا رو گلستان کنی


یه روز تو جهنم همدیگر و میبینیم تو به جرم اینکه دل منو دزدیدی و من به جرم اینکه تو رو بجای خدا پرستیدم


موج اگر میدونست ساحل هیچ وقت دستش رو نمی گیره هرگز برای رسیدن به ساحل نفس نفس نمی زد.


وقتی انسان به دنیا میاد در گوشش اذان میگن ... و وقتی هم از دنیا میره براش نماز میخونن چقدر زندگی و عشق بی ارزشه فرصتی بین اذان تا نماز


سلام من از بنگاه معاملاتی عشق مزاحمتون میشم قلب شما مستاجر نمی خواد؟؟؟؟؟؟


شبا برو کنار پنجره بخواب تا ستاره ها حسودیشون بشه که ماهشون مال منه


دیروز چک عشقت رو به بانک محبت بردم .. حسابت خالی بود ...چک رو برگه کردم و حکم جلبت رو گرفتم تا تو قلبم حبست کنم


اگه یه وقت تو قلبم گم شدی دنبال کسی نگرد تا راه خروج رو ازش بپرسی چون غیر تو دیگه کسی اونجا نیست


از کنار گل فروشی می گذشتم دیدم قشنگرترین گلش نیست نگرانت شدم


مرام ما تو عاشقی یک دلی و صداقته ... وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته


عفو و بخشش را از گل بیاموز زیرا تا ته کفش کسی که لهش میکنه رو خوش بو می کنه


آغوش تنها پارکینگی که کرایه ندارد .... بوسه تنها تصادفی که پلیس راه ندارد....عشق تنها دردی که درمان ندارد .... قلب تنها چیزی که شکستنش صدا ندارد


عشق اول باید از معشوق سر زند ... تا به عاشق جلوه ای دیگر زند....

تا به جایی که برد مستی از او ..... برد صد شورش و مستی از او...


چه خوش بی مهربونی هر دو سر بی ... که یک سر مهر بونی درد سر بی


شاید یه کسی شبها برای اینکه خواب تو رو ببینه به خدا التماس می کنه... یا شایدم به محض دیدن تو تپش قلبش زیاد و دستاش یخ می کنه و یا شایدم دست و پاهاش میلرزه مطمئن باش یه کسی شبا به خاطر تو در دریایی از اشک می خوابه ولی تو اون و نمی شناسی


زیبا ترین غروب: غروب عاشقان......محکمترین و زیبا ترین سنگ : دل یار.....زیبا ترین مایع : اشک .... زیبا ترین ناله: آآآه عاشق... زیبا ترین کلمه : دوستت دارم عزیزم


قلبمو هدیه می دم بهت مواظبش باش نه به خاطر اینکه قلب منه به خاطر اینکه تو توی اونی


تا حالا کفش هاتو دیدی ؟ ۲تاعاشق ، ۲ تا همراه که بی هم میمیرن ، با هم خاکی میشن ، بدون هم زیر بارون نمی رن ، کاش آدما از کفشاشون یاد می گرفتند


با موبایل چی کار کردی که هرچی تماس می گیرم میگه مشترک مورد نظر در قلب شما می باشد .


سه فرسته مهربون تو دنیا هستن:اولیش هرکی به کبوترای عاشق دونه میده . دومیش به آمای عاشق کمک می کنه و سومیش کسی که من دوسش دارم و الان هم داره این sms رو میخونه


ای دوست اگر جان طلبی جان به تو بخشم ... از آن چه عزیز تر بگو تا آن به تو بخشم


زندگی با تو زیباست نمی دانی تو ... دل من غرق تمناست نمی دانی تو ...شوق دیدار تو در دلم می شکند ... دیده ام منتظر تو ست نمی دانی تو ...


اگر دبیر ریاضی بودم ثابت می کردم که چگونه شعاع نگاهت از مرکز قلبم می گذره ....اگر دبیر شیمی بودم از اشک چشمانت محلول محبت را می ساختم .... اگر دبیر دینی بودم ثابت می کردم که بعد از خدا و عترتش باید تو را پرستید ....اگر دبیر جغرافی بودم تابت می گردم که خوش آب و هوا ترین منطقه آغوش گرم توست .... اگر دبیـر زبـان بـــودم بهت مــــی گفتم I LOVE YOU حالا که هیچ کدام نیستم با زبان بی زبانی می گویم دوستت دارم عزیزم


کاش می شد بوسه بارانت کنم ...جان عاشق را به قربانت کنم ... ای که دور از من و در قلب منی .... با خبر باش که دنیای منی.


دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم ... نه آنکه زنده بمانم و فراوشت کنم


ای هم نفس سکوت دریایی من .... ای همدم لحظه های شیدایی من .... این جا نفس فرشته ها میگیرد .... ای دوست برس به داد تنهایی من


آفاق را دیده ام .... مهر بتان را دیده ام .... اما تو چیز دیگری ...


بگیر از من تو این دل یاد بودی.... که تنها لایق این دل تو بودی ... هزاران خواستند این دل بگیرند .... ندادم چون عزیز دل تو بودی


ز غم کسی اسیرم که زمن خبر ندارد ... عجب از محبت من که در او اثر ندارد.... غلط است هرکه گوید دل به دل راه دارد.... دل من ز عضه خون شد افسوس دل او خبر ندارد..


می دونی فرق تو با عزراییل چیه؟ اگه عزراییل و ببینم میمیرم ولی اگه تو رو نبینم می میرم


فریاد زدم خدایا این چه رسمیست...دوستان را جدا کردن هنر نیست... دوستان قلب انسانند خدایا .... بدون قلب چگونه میتوان زیست


اگر آسمون بيفته. اگر زمين بلرزه. اگر خورشيد سياه شه. اگر ماه به دو نيم شه. اگر دريا صحرا شه. . . . . . . . بدبخت داره قيامت ميشه. نشستي آف مي خوني